-
Customer Relationship Management - Leder du d...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2000. 210 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147060870
- Titel
- Customer Relationship Management
- Författare
- Storbacka, Kaj
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 210 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 445 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är det som gör att vissa företag lyckas behålla sina kunder bättre än andra? Svaret är att de arbetar aktivt med Customer Relationship Management (CRM).
Läs mer
CRM handlar om att skapa kundvärde genom en stark och varaktig relation mellan leverantör och kund. Boken fick hedersomnämnande som Årets Marknadsföringsbok 2001 av Sveriges Marknadsförbund.
Om författarna
Kaj Storbacka är ek.dr vid Handelshögskolan i Helsingfors, och Jarmo R. Lehtinen är ek.dr, och har specialiserat sig på utveckling och implementering av kundrelationer.
Liber 1 9789147060870 -
Customer Relationship Management (R5A6)
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2000. 210 sidor.
Nära nyskick. Verkar oläst.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147060870
- Titel
- Customer Relationship Management
- Författare
- Storbacka, Kaj
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 210 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 445 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är det som gör att vissa företag lyckas behålla sina kunder bättre än andra? Svaret är att de arbetar aktivt med Customer Relationship Management (CRM).
Läs mer
CRM handlar om att skapa kundvärde genom en stark och varaktig relation mellan leverantör och kund. Boken fick hedersomnämnande som Årets Marknadsföringsbok 2001 av Sveriges Marknadsförbund.
Om författarna
Kaj Storbacka är ek.dr vid Handelshögskolan i Helsingfors, och Jarmo R. Lehtinen är ek.dr, och har specialiserat sig på utveckling och implementering av kundrelationer.
Liber 1 9789147060870 -
CRM : Customer Relationship Management - Lede...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2000. 210 sidor.
Mycket gott skick. Kartonnage. Nagg och fläckar på omslag. Inlaga ua, mycket varsamt bläddrad. År 1998 tilldelades boken Pro Oeconomia för bästa finska managementbok. Ingår i Liber Ekonomis bokserie Bättre Ledarskap. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147060870
- Titel
- Customer Relationship Management
- Författare
- Storbacka, Kaj
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 210 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 445 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är det som gör att vissa företag lyckas behålla sina kunder bättre än andra? Svaret är att de arbetar aktivt med Customer Relationship Management (CRM).
Läs mer
CRM handlar om att skapa kundvärde genom en stark och varaktig relation mellan leverantör och kund. Boken fick hedersomnämnande som Årets Marknadsföringsbok 2001 av Sveriges Marknadsförbund.
Om författarna
Kaj Storbacka är ek.dr vid Handelshögskolan i Helsingfors, och Jarmo R. Lehtinen är ek.dr, och har specialiserat sig på utveckling och implementering av kundrelationer.
Liber 1 9789147060870
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn