-
Att fånga lärandet - Pedagogisk dokumentation...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2000. 120 sidor.
Gott skick. Namnad, understrykningar/anteckningar förekommer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147049424
- Titel
- Att fånga lärandet - Pedagogisk dokumentation med hjälp av olika medier
- Författare
- Wehner-Godée, Christina
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 120 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 182 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur tar man bäst till vara lusten och nyfikenheten i lärandet? Varför är det ibland lätt att lära och varför går det ibland inte alls?
I denna nya upplaga av Att fånga lärandet beskriver Christina Wehner Godée hur förskolelärare och lärare kan få nya perspektiv på barns lärandesituation med hjälp pedagogiks dokumentation och olika medier. Genom att använda kamera, ljudupptagare eller penna och papper kan man som pedagog betrakta situationer utifrån och få nya perspektiv på både andras och sitt eget lärande.
Läs mer
Författaren tar avstamp i frågorna: Vad är meningsfullt att dokumentera och varför? På vilket sätt kan man använda de olika medierna? Vad kan dokumentationen få för pedagogiska konsekvenser i ett förändringsarbete?
Om författarna
Christina Wehner-Godée är läromedelsförfattare och har undervisat i didaktik och media vid Lärarhögskolan i Stockholm, nuvarande Stockholms universitet.
Liber 1 9789147049424 -
Att fånga lärandet - Pedagogisk dokumentation...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2000. 120 sidor.
Gott skick. Hanteringsspår på pärmen. Brytveck på fram- och baksidan. Fin inlaga. [rum 12]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147049421
- Titel
- Att fånga lärandet - Pedagogisk dokumentation med hjälp av olika medier
- Författare
- Wehner-Godée, Christina
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 120 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 182 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur tar man bäst till vara lusten och nyfikenheten i lärandet? Varför är det ibland lätt att lära och varför går det ibland inte alls?
I denna nya upplaga av Att fånga lärandet beskriver Christina Wehner Godée hur förskolelärare och lärare kan få nya perspektiv på barns lärandesituation med hjälp pedagogiks dokumentation och olika medier. Genom att använda kamera, ljudupptagare eller penna och papper kan man som pedagog betrakta situationer utifrån och få nya perspektiv på både andras och sitt eget lärande.
Läs mer
Författaren tar avstamp i frågorna: Vad är meningsfullt att dokumentera och varför? På vilket sätt kan man använda de olika medierna? Vad kan dokumentationen få för pedagogiska konsekvenser i ett förändringsarbete?
Om författarna
Christina Wehner-Godée är läromedelsförfattare och har undervisat i didaktik och media vid Lärarhögskolan i Stockholm, nuvarande Stockholms universitet.
Liber 1 9147049421 -
Att fånga lärandet. Pedagogisk dokumentation...
Häftad bok. Liber. 1:1 uppl. 2000. 120 sidor.
Nära nyskick. Format 22,5 x 15 cm Vikt 185 g.
Häftad bok med mjuka pärmar, illustrerad med figurer och foton i sv/v. INNEHÅLL: Förord 1. Lusten att söka kunskap 2. Pedagogisk dokumentation 3. Pedagogiken i dokumenterandets tjänst 4. I händelsernas centrum 5. Etik 6. P läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147049424
- Titel
- Att fånga lärandet - Pedagogisk dokumentation med hjälp av olika medier
- Författare
- Wehner-Godée, Christina
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 120 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 182 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur tar man bäst till vara lusten och nyfikenheten i lärandet? Varför är det ibland lätt att lära och varför går det ibland inte alls?
I denna nya upplaga av Att fånga lärandet beskriver Christina Wehner Godée hur förskolelärare och lärare kan få nya perspektiv på barns lärandesituation med hjälp pedagogiks dokumentation och olika medier. Genom att använda kamera, ljudupptagare eller penna och papper kan man som pedagog betrakta situationer utifrån och få nya perspektiv på både andras och sitt eget lärande.
Läs mer
Författaren tar avstamp i frågorna: Vad är meningsfullt att dokumentera och varför? På vilket sätt kan man använda de olika medierna? Vad kan dokumentationen få för pedagogiska konsekvenser i ett förändringsarbete?
Om författarna
Christina Wehner-Godée är läromedelsförfattare och har undervisat i didaktik och media vid Lärarhögskolan i Stockholm, nuvarande Stockholms universitet.
Liber 1:1 9789147049424 -
Att fånga lärandet - Pedagogisk dokumentation...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2000. 120 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147049424
- Titel
- Att fånga lärandet - Pedagogisk dokumentation med hjälp av olika medier
- Författare
- Wehner-Godée, Christina
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 120 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 182 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur tar man bäst till vara lusten och nyfikenheten i lärandet? Varför är det ibland lätt att lära och varför går det ibland inte alls?
I denna nya upplaga av Att fånga lärandet beskriver Christina Wehner Godée hur förskolelärare och lärare kan få nya perspektiv på barns lärandesituation med hjälp pedagogiks dokumentation och olika medier. Genom att använda kamera, ljudupptagare eller penna och papper kan man som pedagog betrakta situationer utifrån och få nya perspektiv på både andras och sitt eget lärande.
Läs mer
Författaren tar avstamp i frågorna: Vad är meningsfullt att dokumentera och varför? På vilket sätt kan man använda de olika medierna? Vad kan dokumentationen få för pedagogiska konsekvenser i ett förändringsarbete?
Om författarna
Christina Wehner-Godée är läromedelsförfattare och har undervisat i didaktik och media vid Lärarhögskolan i Stockholm, nuvarande Stockholms universitet.
Liber 1 9789147049424 -
Att fånga lärandet - Pedagogisk dokumentation...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2000. 120 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147049421
- Titel
- Att fånga lärandet - Pedagogisk dokumentation med hjälp av olika medier
- Författare
- Wehner-Godée, Christina
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 120 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 182 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur tar man bäst till vara lusten och nyfikenheten i lärandet? Varför är det ibland lätt att lära och varför går det ibland inte alls?
I denna nya upplaga av Att fånga lärandet beskriver Christina Wehner Godée hur förskolelärare och lärare kan få nya perspektiv på barns lärandesituation med hjälp pedagogiks dokumentation och olika medier. Genom att använda kamera, ljudupptagare eller penna och papper kan man som pedagog betrakta situationer utifrån och få nya perspektiv på både andras och sitt eget lärande.
Läs mer
Författaren tar avstamp i frågorna: Vad är meningsfullt att dokumentera och varför? På vilket sätt kan man använda de olika medierna? Vad kan dokumentationen få för pedagogiska konsekvenser i ett förändringsarbete?
Om författarna
Christina Wehner-Godée är läromedelsförfattare och har undervisat i didaktik och media vid Lärarhögskolan i Stockholm, nuvarande Stockholms universitet.
Liber 1 9147049421 -
Att fånga lärandet - Pedagogisk dokumentation...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2000. 120 sidor.
Nära nyskick. 7 tryckningen, år 2007.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147049424
- Titel
- Att fånga lärandet - Pedagogisk dokumentation med hjälp av olika medier
- Författare
- Wehner-Godée, Christina
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 120 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 182 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur tar man bäst till vara lusten och nyfikenheten i lärandet? Varför är det ibland lätt att lära och varför går det ibland inte alls?
I denna nya upplaga av Att fånga lärandet beskriver Christina Wehner Godée hur förskolelärare och lärare kan få nya perspektiv på barns lärandesituation med hjälp pedagogiks dokumentation och olika medier. Genom att använda kamera, ljudupptagare eller penna och papper kan man som pedagog betrakta situationer utifrån och få nya perspektiv på både andras och sitt eget lärande.
Läs mer
Författaren tar avstamp i frågorna: Vad är meningsfullt att dokumentera och varför? På vilket sätt kan man använda de olika medierna? Vad kan dokumentationen få för pedagogiska konsekvenser i ett förändringsarbete?
Om författarna
Christina Wehner-Godée är läromedelsförfattare och har undervisat i didaktik och media vid Lärarhögskolan i Stockholm, nuvarande Stockholms universitet.
Liber 1 9789147049424 -
Att fånga lärandet - Pedagogisk dokumentation...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2005. 120 sidor.
Mycket gott skick. Helt och rent ex, inga namn, inga anteckningar. Se också våra övriga böcker - samma fraktavgift oavsett antal titlar du beställer av oss.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147049424
- Titel
- Att fånga lärandet - Pedagogisk dokumentation med hjälp av olika medier
- Författare
- Wehner-Godée, Christina
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 120 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 182 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur tar man bäst till vara lusten och nyfikenheten i lärandet? Varför är det ibland lätt att lära och varför går det ibland inte alls?
I denna nya upplaga av Att fånga lärandet beskriver Christina Wehner Godée hur förskolelärare och lärare kan få nya perspektiv på barns lärandesituation med hjälp pedagogiks dokumentation och olika medier. Genom att använda kamera, ljudupptagare eller penna och papper kan man som pedagog betrakta situationer utifrån och få nya perspektiv på både andras och sitt eget lärande.
Läs mer
Författaren tar avstamp i frågorna: Vad är meningsfullt att dokumentera och varför? På vilket sätt kan man använda de olika medierna? Vad kan dokumentationen få för pedagogiska konsekvenser i ett förändringsarbete?
Om författarna
Christina Wehner-Godée är läromedelsförfattare och har undervisat i didaktik och media vid Lärarhögskolan i Stockholm, nuvarande Stockholms universitet.
Liber 1 9789147049424 -
Att fånga lärandet - Pedagogisk dokumentation...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2000. 120 sidor.
Gott skick. Namnad. Understrykningar med blyerts.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147049424
- Titel
- Att fånga lärandet - Pedagogisk dokumentation med hjälp av olika medier
- Författare
- Wehner-Godée, Christina
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 120 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 182 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur tar man bäst till vara lusten och nyfikenheten i lärandet? Varför är det ibland lätt att lära och varför går det ibland inte alls?
I denna nya upplaga av Att fånga lärandet beskriver Christina Wehner Godée hur förskolelärare och lärare kan få nya perspektiv på barns lärandesituation med hjälp pedagogiks dokumentation och olika medier. Genom att använda kamera, ljudupptagare eller penna och papper kan man som pedagog betrakta situationer utifrån och få nya perspektiv på både andras och sitt eget lärande.
Läs mer
Författaren tar avstamp i frågorna: Vad är meningsfullt att dokumentera och varför? På vilket sätt kan man använda de olika medierna? Vad kan dokumentationen få för pedagogiska konsekvenser i ett förändringsarbete?
Om författarna
Christina Wehner-Godée är läromedelsförfattare och har undervisat i didaktik och media vid Lärarhögskolan i Stockholm, nuvarande Stockholms universitet.
Liber 1 9789147049424
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn