-
Kotlers marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 280 sidor.
Hyggligt skick. Namnad. Boken innehåller anteckningar och understrykningar. Se mina andra böcker för samfrakt.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147045136
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1 9789147045136 -
Kotlers marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 2001. 280 sidor.
Nära nyskick. Inb, klassiker om marketing för vinnare
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147045136
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 9789147045136 -
Kotlers marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 280 sidor.
Mycket gott skick. Fåtaliga överstrykningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147045136
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1 9789147045136 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789147045136
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1 9789147045136 -
Kotlers marknadsföring ( orig. titel : Kotler...
Inbunden bok. Liber Förlag. 1:a svenska uppl. 1999. 280 sidor.
Nyskick. Oläst. 21,5 cm x 15,3 cm. 535 gram. (låda20220426-2?0).
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147045136
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber Förlag 1:a svenska 9789147045136 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789147045136
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1 9789147045136 -
Kotlers marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 280 sidor.
Mycket gott skick. Prima exemplar från rökfritt hem. Namnad, men troligen oläst. Lätt synligt märke efter klistermärke /prislapp på framsidan.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147045136
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1 9789147045136 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789147045136
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 9789147045136 -
Kotlers marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1:2 uppl. 2002. 280 sidor.
Mycket gott skick. Understrykningar i blyerts. Prisetikett på omslagets baksida.
Boken baseras på de seminarier i marknadsföring som Kotler hållit runt om i världen för företagsledare och chefer. Boken rör sig från hur man fastställer en marknadsstrategi till hur man impl läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147045132
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1:2 9147045132 -
Kotlers marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 280 sidor.
Nära nyskick. ...............// Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Marknadsföringen måste anpassa sig till en o läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147045132
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1 9147045132 -
Kotlers marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 280 sidor.
Nyskick. Översättning av Lars Ahlström.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147045132
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1 9147045132 -
Kotlers marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 280 sidor.
Mycket gott skick. Andra tryckningen 2002.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147045132
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1 9147045132 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9147045132
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1 9147045132 -
Kotlers marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 280 sidor.
Nyskick. Bättre Ledarskap (62). 1 uppl. 2004. 280 s. Inbunden. Illustrerat kartonnage. 21,5x15cm. 584 gram. Förlagsny Oläst Philip Kotler är sedan många år världens störste auktoritet inom strategisk marknadsföring. Hans bok Marketing Management, som sålts i över läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147045132
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1 9147045132 -
Kotlers marknadsföring
ISBN 9147045136!
INBUNDEN. 1999. Svenska. 280s. 21,5x15c. 550g. Mkt Fint Skick.
Philip Kotler är sedan många år världens störste auktoritet inom strategisk marknadsföring. Hans bok Marketing Management, som sålts i över 3 miljoner exemplar, är sedan länge standardverket läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK9147045136!
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn