-
Hållbar marknadsföring : hur sociala, miljömä...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2016. 208 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144104867
- Titel
- Hållbar marknadsföring : hur sociala, miljömässiga och ekonomiska hänsynstaganden kan bidra till hållbara företag och marknader
- Författare
- Ottosson, Mikael
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 245 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 456 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur kan man som konsument, företagsledare eller student leva och få sina behov tillfredsställda utan att äventyra kommande generationers möjligheter att tillfredsställa sina behov? Intresset för hållbarhetsfrågor i allmänhet och hållbara företag i synnerhet har ökat avsevärt under de senaste åren, såväl hos konsumenter som hos företagsledare, politiker, journalister, studenter och andra grupper. Hittills har det saknats vetenskaplig litteratur som speglar hållbarhetsdimensionen ur ett marknadsföringsperspektiv. Med denna bok försöker författarna fylla det tomrummet och bidra till att hållbarhetstänkandet blir en integrerad del av marknadsföring, till exempel i affärsmodeller, varumärken och marknadskommunikation. Hederspris – Årets Marknadsföringsbok 2014 Hållbar marknadsföring belönades år 2014 med hederspris i Sveriges Marknadsförbunds årliga utmärkelse Årets Marknadsföringsbok.
Studentlitteratur AB 2 9789144104867 -
Hållbar marknadsföring : hur sociala, miljömä...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2016. 208 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144104867
- Titel
- Hållbar marknadsföring : hur sociala, miljömässiga och ekonomiska hänsynstaganden kan bidra till hållbara företag och marknader
- Författare
- Ottosson, Mikael
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 245 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 456 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur kan man som konsument, företagsledare eller student leva och få sina behov tillfredsställda utan att äventyra kommande generationers möjligheter att tillfredsställa sina behov? Intresset för hållbarhetsfrågor i allmänhet och hållbara företag i synnerhet har ökat avsevärt under de senaste åren, såväl hos konsumenter som hos företagsledare, politiker, journalister, studenter och andra grupper. Hittills har det saknats vetenskaplig litteratur som speglar hållbarhetsdimensionen ur ett marknadsföringsperspektiv. Med denna bok försöker författarna fylla det tomrummet och bidra till att hållbarhetstänkandet blir en integrerad del av marknadsföring, till exempel i affärsmodeller, varumärken och marknadskommunikation. Hederspris – Årets Marknadsföringsbok 2014 Hållbar marknadsföring belönades år 2014 med hederspris i Sveriges Marknadsförbunds årliga utmärkelse Årets Marknadsföringsbok.
Studentlitteratur AB 2 9789144104867
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn