-
Upphovsrätt i reklam och media
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2011. 158 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144029573
- Titel
- Upphovsrätt i reklam och media
- Författare
- Carlén-Wendels, Thomas
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 158 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 244 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kunskap om upphovsrätten är grundläggande inom reklam- och medieproduktion. Dagens digitala teknik gör det enkelt att kopiera och manipulera alster utan kvalitetsförsämring. Över globala nätverk kan bilder, fotografier, videofilmer och musik snabbt laddas ner. Enkelheten gör att man knappast tänker på att det kan vara förbjudet.Samtidigt ökar upphovsmännens medvetenhet och rättighetsbevakningen intensifieras. Inom reklam och media skapas ständigt alster som behöver upphovsrättsligt skydd. Lika vanligt är det att producenterna själva använder material som andra har upphovsrätt till.I Upphovsrätt i reklam och media ges en bred förståelse för hur upphovsrätten fungerar – vem som skyddas, vad som skyddas och varför. Författaren använder enkla exempel för att förklara lagen. I denna andra upplaga har omfattande uppdatering och omarbetning gjorts med tanke på de senaste årens teknikutveckling samt den rättsliga utvecklingen, i synnerhet de betydande förändringarna av upphovsrättslagen som trädde i kraft under 2005
Boken är avsedd för dig som producerar eller köper reklam och media, samt till dig som studerar marknadsföring samt medie- och kommunikation på högskolenivå.
Studentlitteratur AB 2 9789144029573 -
Upphovsrätt i reklam och media
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2005. 158 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144029573
- Titel
- Upphovsrätt i reklam och media
- Författare
- Carlén-Wendels, Thomas
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 158 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 244 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kunskap om upphovsrätten är grundläggande inom reklam- och medieproduktion. Dagens digitala teknik gör det enkelt att kopiera och manipulera alster utan kvalitetsförsämring. Över globala nätverk kan bilder, fotografier, videofilmer och musik snabbt laddas ner. Enkelheten gör att man knappast tänker på att det kan vara förbjudet.Samtidigt ökar upphovsmännens medvetenhet och rättighetsbevakningen intensifieras. Inom reklam och media skapas ständigt alster som behöver upphovsrättsligt skydd. Lika vanligt är det att producenterna själva använder material som andra har upphovsrätt till.I Upphovsrätt i reklam och media ges en bred förståelse för hur upphovsrätten fungerar – vem som skyddas, vad som skyddas och varför. Författaren använder enkla exempel för att förklara lagen. I denna andra upplaga har omfattande uppdatering och omarbetning gjorts med tanke på de senaste årens teknikutveckling samt den rättsliga utvecklingen, i synnerhet de betydande förändringarna av upphovsrättslagen som trädde i kraft under 2005
Boken är avsedd för dig som producerar eller köper reklam och media, samt till dig som studerar marknadsföring samt medie- och kommunikation på högskolenivå.
Studentlitteratur AB 2 9789144029573 -
Upphovsrätt i reklam och media
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2005. 158 sidor.
Nyskick. Kunskap om upphovsrätten är grundläggande inom reklam- och medieproduktion. Dagens digitala teknik gör det enkelt att kopiera och manipulera alster utan kvalitetsförsämring. Över globala nätverk kan bilder, fotografier, videofilmer och musik snabbt ladda läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144029573
- Titel
- Upphovsrätt i reklam och media
- Författare
- Carlén-Wendels, Thomas
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 158 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 244 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kunskap om upphovsrätten är grundläggande inom reklam- och medieproduktion. Dagens digitala teknik gör det enkelt att kopiera och manipulera alster utan kvalitetsförsämring. Över globala nätverk kan bilder, fotografier, videofilmer och musik snabbt laddas ner. Enkelheten gör att man knappast tänker på att det kan vara förbjudet.Samtidigt ökar upphovsmännens medvetenhet och rättighetsbevakningen intensifieras. Inom reklam och media skapas ständigt alster som behöver upphovsrättsligt skydd. Lika vanligt är det att producenterna själva använder material som andra har upphovsrätt till.I Upphovsrätt i reklam och media ges en bred förståelse för hur upphovsrätten fungerar – vem som skyddas, vad som skyddas och varför. Författaren använder enkla exempel för att förklara lagen. I denna andra upplaga har omfattande uppdatering och omarbetning gjorts med tanke på de senaste årens teknikutveckling samt den rättsliga utvecklingen, i synnerhet de betydande förändringarna av upphovsrättslagen som trädde i kraft under 2005
Boken är avsedd för dig som producerar eller köper reklam och media, samt till dig som studerar marknadsföring samt medie- och kommunikation på högskolenivå.
Studentlitteratur AB 9789144029573 -
Upphovsrätt i reklam och media
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2005. 158 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144029573
- Titel
- Upphovsrätt i reklam och media
- Författare
- Carlén-Wendels, Thomas
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 158 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 244 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kunskap om upphovsrätten är grundläggande inom reklam- och medieproduktion. Dagens digitala teknik gör det enkelt att kopiera och manipulera alster utan kvalitetsförsämring. Över globala nätverk kan bilder, fotografier, videofilmer och musik snabbt laddas ner. Enkelheten gör att man knappast tänker på att det kan vara förbjudet.Samtidigt ökar upphovsmännens medvetenhet och rättighetsbevakningen intensifieras. Inom reklam och media skapas ständigt alster som behöver upphovsrättsligt skydd. Lika vanligt är det att producenterna själva använder material som andra har upphovsrätt till.I Upphovsrätt i reklam och media ges en bred förståelse för hur upphovsrätten fungerar – vem som skyddas, vad som skyddas och varför. Författaren använder enkla exempel för att förklara lagen. I denna andra upplaga har omfattande uppdatering och omarbetning gjorts med tanke på de senaste årens teknikutveckling samt den rättsliga utvecklingen, i synnerhet de betydande förändringarna av upphovsrättslagen som trädde i kraft under 2005
Boken är avsedd för dig som producerar eller köper reklam och media, samt till dig som studerar marknadsföring samt medie- och kommunikation på högskolenivå.
Studentlitteratur AB 2 9789144029573 -
Upphovsrätt i reklam och media
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2005. 158 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144029573
- Titel
- Upphovsrätt i reklam och media
- Författare
- Carlén-Wendels, Thomas
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 158 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 244 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kunskap om upphovsrätten är grundläggande inom reklam- och medieproduktion. Dagens digitala teknik gör det enkelt att kopiera och manipulera alster utan kvalitetsförsämring. Över globala nätverk kan bilder, fotografier, videofilmer och musik snabbt laddas ner. Enkelheten gör att man knappast tänker på att det kan vara förbjudet.Samtidigt ökar upphovsmännens medvetenhet och rättighetsbevakningen intensifieras. Inom reklam och media skapas ständigt alster som behöver upphovsrättsligt skydd. Lika vanligt är det att producenterna själva använder material som andra har upphovsrätt till.I Upphovsrätt i reklam och media ges en bred förståelse för hur upphovsrätten fungerar – vem som skyddas, vad som skyddas och varför. Författaren använder enkla exempel för att förklara lagen. I denna andra upplaga har omfattande uppdatering och omarbetning gjorts med tanke på de senaste årens teknikutveckling samt den rättsliga utvecklingen, i synnerhet de betydande förändringarna av upphovsrättslagen som trädde i kraft under 2005
Boken är avsedd för dig som producerar eller köper reklam och media, samt till dig som studerar marknadsföring samt medie- och kommunikation på högskolenivå.
Studentlitteratur AB 2 9789144029573 -
Upphovsrätt i reklam och media
Häftad bok.
Mycket gott skick. Studentlitteratur, Lund, 2:a uppl., 2:a tryckningen, 2006, 158 s., 22,3x15,5x1,0cm, 250g.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144029573
- Titel
- Upphovsrätt i reklam och media
- Författare
- Carlén-Wendels, Thomas
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 158 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 244 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kunskap om upphovsrätten är grundläggande inom reklam- och medieproduktion. Dagens digitala teknik gör det enkelt att kopiera och manipulera alster utan kvalitetsförsämring. Över globala nätverk kan bilder, fotografier, videofilmer och musik snabbt laddas ner. Enkelheten gör att man knappast tänker på att det kan vara förbjudet.Samtidigt ökar upphovsmännens medvetenhet och rättighetsbevakningen intensifieras. Inom reklam och media skapas ständigt alster som behöver upphovsrättsligt skydd. Lika vanligt är det att producenterna själva använder material som andra har upphovsrätt till.I Upphovsrätt i reklam och media ges en bred förståelse för hur upphovsrätten fungerar – vem som skyddas, vad som skyddas och varför. Författaren använder enkla exempel för att förklara lagen. I denna andra upplaga har omfattande uppdatering och omarbetning gjorts med tanke på de senaste årens teknikutveckling samt den rättsliga utvecklingen, i synnerhet de betydande förändringarna av upphovsrättslagen som trädde i kraft under 2005
Boken är avsedd för dig som producerar eller köper reklam och media, samt till dig som studerar marknadsföring samt medie- och kommunikation på högskolenivå.
9789144029573 -
Upphovsrätt i reklam och media, Andra upplaga...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2005. 158 sidor.
Nära nyskick. Studentlitteratur, 2010, 158 s., uppl. 2:5
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144029573
- Titel
- Upphovsrätt i reklam och media
- Författare
- Carlén-Wendels, Thomas
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 158 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 244 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kunskap om upphovsrätten är grundläggande inom reklam- och medieproduktion. Dagens digitala teknik gör det enkelt att kopiera och manipulera alster utan kvalitetsförsämring. Över globala nätverk kan bilder, fotografier, videofilmer och musik snabbt laddas ner. Enkelheten gör att man knappast tänker på att det kan vara förbjudet.Samtidigt ökar upphovsmännens medvetenhet och rättighetsbevakningen intensifieras. Inom reklam och media skapas ständigt alster som behöver upphovsrättsligt skydd. Lika vanligt är det att producenterna själva använder material som andra har upphovsrätt till.I Upphovsrätt i reklam och media ges en bred förståelse för hur upphovsrätten fungerar – vem som skyddas, vad som skyddas och varför. Författaren använder enkla exempel för att förklara lagen. I denna andra upplaga har omfattande uppdatering och omarbetning gjorts med tanke på de senaste årens teknikutveckling samt den rättsliga utvecklingen, i synnerhet de betydande förändringarna av upphovsrättslagen som trädde i kraft under 2005
Boken är avsedd för dig som producerar eller köper reklam och media, samt till dig som studerar marknadsföring samt medie- och kommunikation på högskolenivå.
Studentlitteratur AB 2 9789144029573 -
Upphovsrätt i reklam och media
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2005. 158 sidor.
Nära nyskick. (Rum 1)
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144029573
- Titel
- Upphovsrätt i reklam och media
- Författare
- Carlén-Wendels, Thomas
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 158 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 244 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kunskap om upphovsrätten är grundläggande inom reklam- och medieproduktion. Dagens digitala teknik gör det enkelt att kopiera och manipulera alster utan kvalitetsförsämring. Över globala nätverk kan bilder, fotografier, videofilmer och musik snabbt laddas ner. Enkelheten gör att man knappast tänker på att det kan vara förbjudet.Samtidigt ökar upphovsmännens medvetenhet och rättighetsbevakningen intensifieras. Inom reklam och media skapas ständigt alster som behöver upphovsrättsligt skydd. Lika vanligt är det att producenterna själva använder material som andra har upphovsrätt till.I Upphovsrätt i reklam och media ges en bred förståelse för hur upphovsrätten fungerar – vem som skyddas, vad som skyddas och varför. Författaren använder enkla exempel för att förklara lagen. I denna andra upplaga har omfattande uppdatering och omarbetning gjorts med tanke på de senaste årens teknikutveckling samt den rättsliga utvecklingen, i synnerhet de betydande förändringarna av upphovsrättslagen som trädde i kraft under 2005
Boken är avsedd för dig som producerar eller köper reklam och media, samt till dig som studerar marknadsföring samt medie- och kommunikation på högskolenivå.
Studentlitteratur AB 2 9789144029573 -
Upphovsrätt i reklam och media.
Gott skick. 2 uppl. 158 sid. 2008. Gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144029578
- Titel
- Upphovsrätt i reklam och media
- Författare
- Carlén-Wendels, Thomas
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 158 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 244 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kunskap om upphovsrätten är grundläggande inom reklam- och medieproduktion. Dagens digitala teknik gör det enkelt att kopiera och manipulera alster utan kvalitetsförsämring. Över globala nätverk kan bilder, fotografier, videofilmer och musik snabbt laddas ner. Enkelheten gör att man knappast tänker på att det kan vara förbjudet.Samtidigt ökar upphovsmännens medvetenhet och rättighetsbevakningen intensifieras. Inom reklam och media skapas ständigt alster som behöver upphovsrättsligt skydd. Lika vanligt är det att producenterna själva använder material som andra har upphovsrätt till.I Upphovsrätt i reklam och media ges en bred förståelse för hur upphovsrätten fungerar – vem som skyddas, vad som skyddas och varför. Författaren använder enkla exempel för att förklara lagen. I denna andra upplaga har omfattande uppdatering och omarbetning gjorts med tanke på de senaste årens teknikutveckling samt den rättsliga utvecklingen, i synnerhet de betydande förändringarna av upphovsrättslagen som trädde i kraft under 2005
Boken är avsedd för dig som producerar eller köper reklam och media, samt till dig som studerar marknadsföring samt medie- och kommunikation på högskolenivå.
9144029578
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn