-
Upphovsrätt i reklam och media
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 1996. 128 sidor.
Mycket gott skick. Pärmen är något nött och repad och det finns en del överstryk-
ningar med gul färgpenna i boken. I övrigt är dock boken nästan
i nyskick. Leverans kan inom Stockholmsområdet göras av säl-
jaren personligen till överenskommen adress. Totalkostnaden blir läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144000671
- Titel
- Upphovsrätt i reklam och media
- Författare
- Thomas Carlén-Wendels
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1996
- Omfång
- 128 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 200 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kunskap om upphovsrätten blir allt viktigare inom reklam- och mediaproduktionen. Datoriseringen gör det enkelt att kopiera och manipulera alster och den digitala tekniken medför att kopieringen kan ske utan kvalitetsförsämring. Över globala nätverk kan bilder, fotografier, video och musik snabbt hämtas hem. Enkelheten gör att man knappast tänker på att det kan vara förbjudet.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9789144000671 -
Upphovsrätt i reklam och media
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 1996. 128 sidor.
Mycket gott skick. Utgallrad från bibliotek.
FRI FRAKT inrikes- ISBN
- 9789144000671
- Titel
- Upphovsrätt i reklam och media
- Författare
- Thomas Carlén-Wendels
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1996
- Omfång
- 128 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 200 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kunskap om upphovsrätten blir allt viktigare inom reklam- och mediaproduktionen. Datoriseringen gör det enkelt att kopiera och manipulera alster och den digitala tekniken medför att kopieringen kan ske utan kvalitetsförsämring. Över globala nätverk kan bilder, fotografier, video och musik snabbt hämtas hem. Enkelheten gör att man knappast tänker på att det kan vara förbjudet.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9789144000671 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9144000677
- Titel
- Upphovsrätt i reklam och media
- Författare
- Thomas Carlén-Wendels
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1996
- Omfång
- 128 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 200 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kunskap om upphovsrätten blir allt viktigare inom reklam- och mediaproduktionen. Datoriseringen gör det enkelt att kopiera och manipulera alster och den digitala tekniken medför att kopieringen kan ske utan kvalitetsförsämring. Över globala nätverk kan bilder, fotografier, video och musik snabbt hämtas hem. Enkelheten gör att man knappast tänker på att det kan vara förbjudet.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9144000677
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn