Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

9789123016860

Din sökning gav ingen träff. Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Nöjdare gäster - En idé- och arbetsbok om mänskligt samspel i hotell- och restaurangbranschen

Nöjdare gäster - En idé- och arbetsbok om mänskligt samspel i hotell- och restaurangbranschen

Böcker. Liber. 4 uppl. 1995.

Nöjdare gäster är en idé- och arbetsbok om mänskligt samspel i hotell-, konferens- och restaurangbranschen. Boken ger kunskaper, insikter, tankar och ideér till hur man kan förbättra sin verksamhet för att nå målet nöjdare gäster. Den tar upp hur man förhindrar stagnation, hur man påverkar och påverkas samt hur man får människor att känna större tillfredsställelse - och det gäller både gäster och anställda. Ett kapitel handlar om stamgäster.

Läs mer
Boken ger ett diskussionsunderlag för arbetsgrupper och chefer på olika nivåer. Den kan också användas som studiematerial på gymnasieskolans Hotell- och restaurangprogram och i företagsinterna kurser i hotell- och restaurangbranschen.

Förlagsfakta

ISBN
9789123016860
Titel
Nöjdare gäster - En idé- och arbetsbok om mänskligt samspel i hotell- och restaurangbranschen
Författare
Löfstrand, Stig
Förlag
Liber
Utgivningsår
1995
Bandtyp
Övrigt
Vikt
452 g
Språk
Svenska