-
Decoding advertisements - ideology and meani...
Häftad bok. 2000.
Gott skick. Några markeringar i boken men väldigt få.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780714526157
- Titel
- Decoding advertisements - ideology and meaning in advertising
- Författare
- Judith Williamson
- Förlag
- Marion Boyars Publishers Ltd
- Utgivningsår
- 1978
- Omfång
- 180 sidor
- Bandtyp
- Mått
- 181 x 216 mm
- Vikt
- 340 g
- Språk
- Svenska
9780714526157 -
Decoding Advertisement - Ideology and Meaning...
Häftad bok. Marion Boyars Publishers LTD. 1978. 180 s. Häftad.
Nyskick. Namn på insida pärm och ett knappt synbart slitage, i övrigt i nyskick. 120 illustrationer. Frakt 49kr.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0714526150
- Titel
- Decoding advertisements - ideology and meaning in advertising
- Författare
- Judith Williamson
- Förlag
- Marion Boyars Publishers Ltd
- Utgivningsår
- 1978
- Omfång
- 180 sidor
- Bandtyp
- Mått
- 181 x 216 mm
- Vikt
- 340 g
- Språk
- Svenska
0714526150
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn