-
Principles of marketing
Häftad bok. Prentice-Hall International. 5 uppl. 1991. 711 sidor.
Mycket gott skick. 27,5x21,5 cm. 1500 g. Namnetikett på pärmens insida och försättsblad. Pärmens framsida har spår av vikning. Inga understrykningar i texten. 19/2
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0137216890
- Titel
- Principles of marketing
- Författare
- Kotler, Philip - Armstrong, Gary
- Förlag
- Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall
- Språk
- English
Prentice-Hall International 5 0137216890
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn