-
Marketing management : analysis, planning, im...
Häftad bok. Englewood Cliffs : Prentice Hall. 7 uppl. 1991. 756 sidor sidor.
Gott skick. Några anteckningar med blyerts finns på enstaka sidor i boken.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0135634792
- Titel
- Marketing management : analysis, planning, implementation, and control
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Englewood Cliffs : Prentice Hall
- Språk
- English
Englewood Cliffs : Prentice Hall 7 0135634792 -
Principles of marketing - Fifth European Edit...
Häftad bok. Prentice Hall. 2008. 1020 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKPrentice Hall -
Principles of marketing [Elektronisk resurs]...
Häftad bok. Harlow : Pearson Education Limited. 2011. 512 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273735960
- Titel
- Principles of marketing [Elektronisk resurs] : Swedish edition
- Författare
- Kotler, Philip - Armstrong, Gary - Parment, Anders
- Förlag
- Harlow : Pearson Education Limited
- Utgivningsår
- 2011
- Språk
- English
Harlow : Pearson Education Limited 9780273735960 -
Marketing management
Häftad bok. Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall. 2000. 718 sidor.
Gott skick. Läst
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0130156841
- Titel
- Marketing management
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall
- Språk
- English
Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall 0130156841 -
Marketing Essentials
Inbunden bok. Prentice-Hall Inc. 1984.
Gott skick. Understrykningar med blyerts eller kulspets. Ett fåtal blyertsnoteringar i marginalen
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0135572320
- Titel
- Marketing essentials
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Englewood Cliffs, N.J. Prentice-Hall
- Språk
- English
Prentice-Hall Inc. 0135572320 -
Marketing Management- Analysis,planning, and...
Inbunden bok. Prentice-Hall.Engelewood Cliffs,New Jersey. 1967. 628 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Illustrerad.Format 24x18,5 x3,5 cm.Vikt 1400 g.Språk:Engelska.Nära nyskick.(200424 DA18)
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKPrentice-Hall.Engelewood Cliffs,New Jersey -
Reasings in marketing management
Häftad bok. Prentice-Hall. 1972. 457 sidor.
Gott skick. Några markeringar
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0137592418
- Titel
- Readings in marketing management
- Författare
- Kotler, Philip - Cox, Keith Kohn
- Utgivningsår
- 2020
- Språk
- English
Prentice-Hall 0137592418 -
Marketing management : analysis, planning, im...
Häftad bok. Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall. 8 uppl. 801 sidor.
Nyskick. Nytt oläst exemplar!
Kotler, Philip marketing management analysis, planning, implementation and control.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0130980056
- Titel
- Marketing management : analysis, planning, implementation, and control
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall
- Språk
- English
Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall 8 0130980056 -
Marketing : an introduction
Häftad bok. London : Prentice-Hall International. 1987. 572 sidor.
Hyggligt skick. Ett fåtal understrykningar. Pärmen lite skadad. Lite fuktskada längst ner på några sidor.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0135576121
- Titel
- Marketing : an introduction
- Författare
- Kotler, Philip - Armstrong, Gary
- Förlag
- London : Prentice-Hall International
- Språk
- English
London : Prentice-Hall International 0135576121 -
Marketing Management
Mycket gott skick. Prentice Hall 2003, inb., 706 s samt ett index på 130 s, elfte utgåvan, engelsk text, 26 x 21 cm, 1589 gram, mkt gott skick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0130336297
- Titel
- Marketing management
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Upper Saddle River, NJ : Prentice Hall
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and indexes.
0130336297 -
Principles of marketing : The European editio...
Häftad bok. London : Prentice-Hall. European Edition uppl. 1996. 956 sidor.
Mycket gott skick. Ägarsignatur på titelsidan. Få understrykningar i kulspets. Boken är utvecklad från Kotler och Armstrong's Principles of Marketing 7:e upplagan. This European Edition is logically restructed and rewritten to present marketing in a contemporary European pe läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0131659030
- Titel
- Principles of marketing : The European edition
- Författare
- Kotler, Philip - Kotler, Philip
- Förlag
- London : Prentice-Hall
- Utgivningsår
- 1996
- Språk
- English
London : Prentice-Hall European Edition 0131659030 -
Kotlers marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1:2 uppl. 2002. 280 sidor.
Mycket gott skick. Understrykningar i blyerts. Prisetikett på omslagets baksida.
Boken baseras på de seminarier i marknadsföring som Kotler hållit runt om i världen för företagsledare och chefer. Boken rör sig från hur man fastställer en marknadsstrategi till hur man impl läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147045132
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1:2 9147045132 -
Marketing moves : a new approach to profits,...
Inbunden bok. Boston, Mass. : Harvard Business School Press. 2002. 193 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Forget the tired argument about "old" versus "new" economy say internationally renowned marketer Philip Kotler and his coauthors Dipak C. Jain and Suvit Maesincee. The Internet, globalization, and hypercompetition are forcing companies to redefine their m läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781578516001
- Titel
- Marketing moves : a new approach to profits, growth, and renewal
- Författare
- Kotler, Philip - Jain, Dipak C. - Maesincee, Suvit
- Förlag
- Boston, Mass. : Harvard Business School Press
- Utgivningsår
- 2002
- Språk
- English
Boston, Mass. : Harvard Business School Press 9781578516001 -
Marketing management : analysis, planning, an...
Häftad bok. Englewood Cliffs, N.J ; London : Prentice-Hall.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0135579678
- Titel
- Marketing management : analysis, planning, and control
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Englewood Cliffs, N.J ; London : Prentice-Hall
- Språk
- English
Englewood Cliffs, N.J ; London : Prentice-Hall 0135579678 -
Marketing 3.0: From Products to Customers to...
Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2010.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780470598825
- Titel
- Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit
- Författare
- Philip Kotler
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2010
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 160 x 235 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 384 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 1 9780470598825 -
Marknadsföringens tio dödssynder: Signaler oc...
Inbunden bok. Optimal Förlag. 1 uppl. 2004. 118 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Pappersband. Ytligt slitage genom normal hantering på skyddsomslag. Inlaga ua, mycket varsamt bläddrad. Kotler har analyserat bristerna på marknadsavdelningarna av idag utifrån ett vetenskapligt perspektiv. De tio dödssynderna är Kotlers roande och person läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172411171
- Titel
- Marknadsföringens tio dödssynder: Signaler och lösningar
- Författare
- Philip Kotler
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 118 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 161 x 233 mm Ryggbredd 13 mm
- Vikt
- 318 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring fungerar inte längre Den här författaren behöver ingen närmare presentation för en ledningsgrupp värd sitt salt.
Phil Kotler är legenden som står för några av vår tids klassiker inom marknadsföring. Men världen växer, varumärken blir globala och marknadsföringen har spårat ur. Kotlers senaste bok är underhållande läsning för dig som inte bara vill passa, lägga dig, och dö.
När räknade du själv hem en kampanjsatsning sist? Inte minst här hemma har vi svårt att se var marknadsföringen slår fel.
Over there brukar Kotlers föreläsningar vara höjdpunkten som lockar de tunga namnen i storföretagen till en stunds kreativ vidareutbildning. Hans konsultgrupp arbetar nära många av de stora företagens ledningsgrupper. Däribland AT&T, IBM, JP Morgan, Pfizer, Ford, McDonald's och SAS. Kotler talar alltså överlevnadsstrategier för några av världens största ekonomier.
För mindre, nationella bolag, handlar det alltmer om att vinna eller försvinna. Om du ser en framtid på huvudkontoret är det dags att se om sitt hus. Vill du överleva? Se till att växa. Se också upp för konkurrenter som får grepp om mekanismerna som ger resultat.
I Marknadsföringens tio dödssynder har Kotler analyserat bristerna på marknadsavdelningarna av idag utifrån ett vetenskapligt perspektiv. De tio dödssynderna är Kotlers roande och personliga sätt att leda framtidens marknadsförare på rätt spår.
Där dagens satsningar ofta slår fel, erbjuder Kotlers senaste en checklista, till först förståelse och sedan tillämpning av marknadsföringsmekanismerna som fungerar. Här finns inga snabba fixar. Men Kotler leder dig lätt igenom en metodisk genomgång av symptomen. Och Marknadsföringens tio dödssynder är fullspäckad med den klokskap ur verkliga livet, som bara en Kotler besitter. I tio underhållande kapitel lär du dig känna igen signalerna innan andra upptäcker att dina satsningar slår fel.
Phil Kotler
har under åren skrivit ett trettiotal böcker, varav flera hamnat på topplistan för nya marknadsförare. Den teoretiska sidan har hela tiden fått praktiska tillämpningar i näringslivet genom konsultföretag. T ex Kotler Marketing Group i Washington som arbetar med många av företagen på Fortune's 500-lista. Kotler har idag en professur vid Kellogg School of Management vid Northwestern University.
Optimal Förlag 1 9172411171 -
Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna om...
Inbunden bok. Optimal Förlag. 1 uppl. 2003. 200 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Pappersband. Ytligt slitage genom normal hantering på skyddsomslag. Inlaga ua, mycket varsamt bläddrad. Lateral marknadsföring kompletterar traditionell marknadsföring genom att hitta alternativa vägar för att utveckla produkter, hitta nya kundgrupper för läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172411104
- Titel
- Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer
- Författare
- Philip Kotler - Fernando Trias de Bes
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 162 x 233 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Nytt sätt att marknadsföra!
Philip Kotler, modern marknadsförings "grå eminens", har i denna bok slagit sig ihop med Fernando Trias de Bes och beskriver en förnyelse av marknadsföring i dessa tider med knivskarp konkurrens. Boken är delvis en manual och delvis en brainstorming-guide.Lateral marknadsföring är ett nytt sätt att tänka i en stenhård och mycket segmenterad marknad där kunderna blir mer och mer immuna mot annonsernas budskap. Lateral marknadsföring kompletterar traditionell marknadsföring genom att hitta alternativa vägar för att utveckla produkter, hitta nya kundgrupper för existerande produkter och kunna använda produkterna på ett helt annat sätt än tidigare. Ett exempel är att istället för att komma med en ny typ av blöja så skapar man en blöja för äldre barn. Ett annat exempel är tabletterna som inte längre bara kan bota huvudvärk och sätta ner febern, utan nu även kan förebygga hjärtattacker.
Optimal Förlag 1 9172411104 -
Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna om...
Inbunden bok. Optimal Förlag. 1 uppl. 2003. 200 sidor.
Gott skick. Skyddsomslag i hyggligt skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172411104
- Titel
- Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer
- Författare
- Philip Kotler - Fernando Trias de Bes
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 162 x 233 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Nytt sätt att marknadsföra!
Philip Kotler, modern marknadsförings "grå eminens", har i denna bok slagit sig ihop med Fernando Trias de Bes och beskriver en förnyelse av marknadsföring i dessa tider med knivskarp konkurrens. Boken är delvis en manual och delvis en brainstorming-guide.Lateral marknadsföring är ett nytt sätt att tänka i en stenhård och mycket segmenterad marknad där kunderna blir mer och mer immuna mot annonsernas budskap. Lateral marknadsföring kompletterar traditionell marknadsföring genom att hitta alternativa vägar för att utveckla produkter, hitta nya kundgrupper för existerande produkter och kunna använda produkterna på ett helt annat sätt än tidigare. Ett exempel är att istället för att komma med en ny typ av blöja så skapar man en blöja för äldre barn. Ett annat exempel är tabletterna som inte längre bara kan bota huvudvärk och sätta ner febern, utan nu även kan förebygga hjärtattacker.
Optimal Förlag 1 9172411104 -
Marknadsföring : teori, strategi och praktik
Inbunden bok. Harlow : Pearson. 2013.
Nära nyskick. Ni får även med ett extra kapitel (strategisk marknadsplanering, grön marknadsföring och kommunikation) skrivet av Mikael Ottosson utöver boken.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273736004
- Titel
- Marknadsföring : teori, strategi och praktik
- Författare
- Kotler, Philip - Armstrong, Gary - Parment, Anders
- Förlag
- Harlow : Pearson
- Utgivningsår
- 2013
- Språk
- Svenska
Harlow : Pearson 9780273736004 -
Lateral marknadsföring
Inbunden bok.
Nära nyskick. Skyddsomslag i gott skick. Optimal. 2003. 196 s. 16 x 23cm.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172411104
- Titel
- Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer
- Författare
- Philip Kotler - Fernando Trias de Bes
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 162 x 233 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Nytt sätt att marknadsföra!
Philip Kotler, modern marknadsförings "grå eminens", har i denna bok slagit sig ihop med Fernando Trias de Bes och beskriver en förnyelse av marknadsföring i dessa tider med knivskarp konkurrens. Boken är delvis en manual och delvis en brainstorming-guide.Lateral marknadsföring är ett nytt sätt att tänka i en stenhård och mycket segmenterad marknad där kunderna blir mer och mer immuna mot annonsernas budskap. Lateral marknadsföring kompletterar traditionell marknadsföring genom att hitta alternativa vägar för att utveckla produkter, hitta nya kundgrupper för existerande produkter och kunna använda produkterna på ett helt annat sätt än tidigare. Ett exempel är att istället för att komma med en ny typ av blöja så skapar man en blöja för äldre barn. Ett annat exempel är tabletterna som inte längre bara kan bota huvudvärk och sätta ner febern, utan nu även kan förebygga hjärtattacker.
9789172411104 -
Lateral marknadsföring
Inbunden bok.
Nära nyskick. Skyddsomslag i gott skick. Optimal. 2003. 196 s. 16 x 23cm.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172411104
- Titel
- Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer
- Författare
- Philip Kotler - Fernando Trias de Bes
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 162 x 233 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Nytt sätt att marknadsföra!
Philip Kotler, modern marknadsförings "grå eminens", har i denna bok slagit sig ihop med Fernando Trias de Bes och beskriver en förnyelse av marknadsföring i dessa tider med knivskarp konkurrens. Boken är delvis en manual och delvis en brainstorming-guide.Lateral marknadsföring är ett nytt sätt att tänka i en stenhård och mycket segmenterad marknad där kunderna blir mer och mer immuna mot annonsernas budskap. Lateral marknadsföring kompletterar traditionell marknadsföring genom att hitta alternativa vägar för att utveckla produkter, hitta nya kundgrupper för existerande produkter och kunna använda produkterna på ett helt annat sätt än tidigare. Ett exempel är att istället för att komma med en ny typ av blöja så skapar man en blöja för äldre barn. Ett annat exempel är tabletterna som inte längre bara kan bota huvudvärk och sätta ner febern, utan nu även kan förebygga hjärtattacker.
9789172411104 -
Marketing management : analysis, planning, im...
Häftad bok. Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall. 9th edition uppl. 1996. 790 sidor.
Gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0132613638
- Titel
- Marketing management : analysis, planning, implementation and control
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall
- Utgivningsår
- 1996
- Språk
- English
Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall 9th edition 0132613638 -
Kotlers marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 280 sidor.
Nära nyskick. ...............// Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Marknadsföringen måste anpassa sig till en o läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147045132
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1 9147045132 -
Marketing management : analysis, planning, im...
Häftad bok. Englewood Cliffs : Prentice Hall. 7 uppl. 1991. 756 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0135634792
- Titel
- Marketing management : analysis, planning, implementation, and control
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Englewood Cliffs : Prentice Hall
- Språk
- English
Englewood Cliffs : Prentice Hall 7 0135634792 -
Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö
Inbunden bok. Optimal Förlag. 1 uppl. 2003. 205 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. 80 begrepp som du behöver kunna
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 917241104x
- Titel
- Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö
- Författare
- Philip Kotler
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 205 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 160 x 232 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 527 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- 80 begrepp som du behöver kunna!
Marknadsföringens mest respekterade man, Philip Kotler, väljer ut och undersöker de mest betydelsefulla koncepten som råder idag och i framtiden. Han erbjuder färska och stimulerande angreppssätt i hur marknadsföringen förändras och hur marknadsförare måste förändras med den.
Kotler belyser åttio av marknadsföringens grundkoncept och delar med sig av sin fyrtioåriga karriär. Han beskriver ämnen som profilering, empirisk marknadsföring, kundrelaterad företagsledning, etik, positionering och trender.
PHILIP KOTLER är känd som "pappan till modern marknadsföring" och professor i internationell marknadsföring vid Northwestern Universitys Kellogg School of Management, som har ett av världens främsta utbildningsprogram för marknadsföring. Han är också författare till tjugofem böcker och konsult åt olika organisationer samt ledande företag som IBM, General Electric, Bank of America, AT&T och Michelin.
Optimal Förlag 1 917241104x -
Principles of marketing : European edition
Häftad bok. London : Prentice Hall Europe. 1999. 1029 sidor.
Mycket gott skick. Några veckanvisningar pärm f o b. Inlagan helt ren. [PåPsk2]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0132622548
- Titel
- Principles of marketing : European edition
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- London : Prentice Hall Europe
- Utgivningsår
- 1999
- Språk
- English
London : Prentice Hall Europe 0132622548 -
Marketing Management - analysis, planning and...
Inbunden bok. Prentice Hall. 625 sidor.
Gott skick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKPrentice Hall -
Marketing : an introduction
Häftad bok. London : Prentice-Hall International. English text!. 1987. 596 sidor.
Nyskick. English text!
Pärm: prislapp fr.- o baksid., pyttelitet veck fr.sid å hö. nedre hörn.
PUTTING YOU IN CONTROL OF YOUR OWN JOURNEY THROUGH MARKETING
Marketing introduces the leading marketing thinking on how customer value is the driving force behind e läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0135576121
- Titel
- Marketing : an introduction
- Författare
- Kotler, Philip - Armstrong, Gary
- Förlag
- London : Prentice-Hall International
- Språk
- English
London : Prentice-Hall International. English text! 0135576121 -
Marketing management : analysis, planning and...
Häftad bok. London : Prentice-Hall international. 5 uppl. 1984. 794 sidor.
Gott skick. Små bruksspår. Understrykningar med blyerts.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0135580242
- Titel
- Marketing management : analysis, planning and control
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- London : Prentice-Hall international
- Språk
- English
London : Prentice-Hall international 5 0135580242 -
Kotler on marketing : how to create, win, and...
Häftad bok. London : Free Press. 2001.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780684860473
- Titel
- Kotler on marketing : how to create, win, and dominate markets
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- London : Free Press
- Utgivningsår
- 2001
- Språk
- English
London : Free Press 9780684860473
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn