-
Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö
Inbunden bok. Optimal Förlag. 1 uppl. 2003. 205 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172411043
- Titel
- Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö
- Författare
- Philip Kotler
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 205 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 160 x 232 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 527 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- 80 begrepp som du behöver kunna!
Marknadsföringens mest respekterade man, Philip Kotler, väljer ut och undersöker de mest betydelsefulla koncepten som råder idag och i framtiden. Han erbjuder färska och stimulerande angreppssätt i hur marknadsföringen förändras och hur marknadsförare måste förändras med den.
Kotler belyser åttio av marknadsföringens grundkoncept och delar med sig av sin fyrtioåriga karriär. Han beskriver ämnen som profilering, empirisk marknadsföring, kundrelaterad företagsledning, etik, positionering och trender.
PHILIP KOTLER är känd som "pappan till modern marknadsföring" och professor i internationell marknadsföring vid Northwestern Universitys Kellogg School of Management, som har ett av världens främsta utbildningsprogram för marknadsföring. Han är också författare till tjugofem böcker och konsult åt olika organisationer samt ledande företag som IBM, General Electric, Bank of America, AT&T och Michelin.
Optimal Förlag 1 9789172411043 -
FRI FRAKT inrikes
- ISBN
- 9780273742975
- Titel
- Principles of marketing
- Författare
- Kotler, Philip - Armstrong, Gary - Harris, Lloyd C. - Piercy, Nigel F.
- Utgivningsår
- 2019
- Språk
- English
Pearsom 6 9780273742975 -
Marketing management
Inbunden bok. Harlow ; New York : Prentice Hall. 2009. 889 sidor.
Mycket gott skick. Lättare hanteringsmärken på pärman, lätt smutsig i nedre snittets framkant. I övrigt är boken i mycket gott begagnat skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273718567
- Titel
- Marketing management
- Författare
- Kotler, Philip - Kotler, Philip
- Förlag
- Harlow ; New York : Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2009
- Språk
- English
Harlow ; New York : Prentice Hall 9780273718567 -
A framework for marketing management
Häftad bok. Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall. 352 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780130185259
- Titel
- A framework for marketing management
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and index
Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall 9780130185259 -
Principles of marketing : The European editio...
Häftad bok. London : Prentice-Hall. 1996. 956 sidor.
Mycket gott skick. lite släpp vid ryggen
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0131659030
- Titel
- Principles of marketing : The European edition
- Författare
- Kotler, Philip - Kotler, Philip
- Förlag
- London : Prentice-Hall
- Utgivningsår
- 1996
- Språk
- English
London : Prentice-Hall 0131659030 -
Kotlers marknadsföring ( orig. titel : Kotler...
Inbunden bok. Liber Förlag. 1:a svenska uppl. 1999. 280 sidor.
Nyskick. Oläst. 21,5 cm x 15,3 cm. 535 gram. (låda20220426-2?0).
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147045136
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber Förlag 1:a svenska 9789147045136 -
Marketing Management. The Millennium Edition.
Gott skick. Prentice Hall 2000. Soft cover. Xxxii, 719,31 pp. ISBN 0130156841. Underlineings.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0130156841
- Titel
- Marketing management
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall
- Språk
- English
0130156841 -
Kaos! - Leda företag i turbulenta tider
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2010. 216 sidor.
Nära nyskick. Hel och fin.
Läst ex.
Under bokstaven C.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147090785
- Titel
- Kaos!
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 216 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 382 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken ger konkreta riktlinjer för att hantera en alltmer kaotisk miljö. Hur man upptäcker potentiella källor till turbulens, förbereder sig för olika scenarier, analyserar företagets sårbarhet och affärsmöjligheter vid turbulens, minskar riskexponeringen, bygger in flexibilitet i balansräkningen, prissätter strategiskt och anpassar sig för att möta nya kundvärderingar.
Liber 1 9789147090785 -
Marketing management : analysis, planning, im...
Häftad bok. Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall. 1994. 801 sidor.
Gott skick. Z33
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780130980052
- Titel
- Marketing management : analysis, planning, implementation, and control
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall
- Språk
- English
Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall 9780130980052 -
Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö
Inbunden bok. Optimal Förlag. 1 uppl. 2003. 205 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. [Hylla:12]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 917241104x
- Titel
- Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö
- Författare
- Philip Kotler
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 205 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 160 x 232 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 527 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- 80 begrepp som du behöver kunna!
Marknadsföringens mest respekterade man, Philip Kotler, väljer ut och undersöker de mest betydelsefulla koncepten som råder idag och i framtiden. Han erbjuder färska och stimulerande angreppssätt i hur marknadsföringen förändras och hur marknadsförare måste förändras med den.
Kotler belyser åttio av marknadsföringens grundkoncept och delar med sig av sin fyrtioåriga karriär. Han beskriver ämnen som profilering, empirisk marknadsföring, kundrelaterad företagsledning, etik, positionering och trender.
PHILIP KOTLER är känd som "pappan till modern marknadsföring" och professor i internationell marknadsföring vid Northwestern Universitys Kellogg School of Management, som har ett av världens främsta utbildningsprogram för marknadsföring. Han är också författare till tjugofem böcker och konsult åt olika organisationer samt ledande företag som IBM, General Electric, Bank of America, AT&T och Michelin.
Optimal Förlag 1 917241104x -
Principles of marketing [Elektronisk resurs]...
Häftad bok. Harlow : Pearson Education Limited. 2011. 493 sidor.
Mycket gott skick. Lätt veckning av omslagets hörn.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273735960
- Titel
- Principles of marketing [Elektronisk resurs] : Swedish edition
- Författare
- Kotler, Philip - Armstrong, Gary - Parment, Anders
- Förlag
- Harlow : Pearson Education Limited
- Utgivningsår
- 2011
- Språk
- English
Harlow : Pearson Education Limited 9780273735960 -
Principles of Marketing – Swedish Edition
Häftad bok. Harlow : Pearson Education Limited. 2011.
Mycket gott skick. Det övre hörnet på främre omslaget är veckat.
Innehållsförteckning:
Chapter 1 Marketing: creating and capturing customer value
Chapter 2 Company and marketing strategy
Chapter 3 Analysing the marketing environment
Chapter 4 Managing marketi läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273735960
- Titel
- Principles of marketing [Elektronisk resurs] : Swedish edition
- Författare
- Kotler, Philip - Armstrong, Gary - Parment, Anders
- Förlag
- Harlow : Pearson Education Limited
- Utgivningsår
- 2011
- Språk
- English
Harlow : Pearson Education Limited 9780273735960 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789147045136
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1 9789147045136 -
Marketing moves : a new approach to profits,...
Inbunden bok. Boston, Mass. : Harvard Business School Press. 2006. 191 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 1578516005
- Titel
- Marketing moves : a new approach to profits, growth, and renewal
- Författare
- Kotler, Philip - Jain, Dipak C. - Maesincee, Suvit
- Förlag
- Boston, Mass. : Harvard Business School Press
- Utgivningsår
- 2002
- Språk
- English
Boston, Mass. : Harvard Business School Press 1578516005 -
Principles of Marketing
Häftad bok. Pearson. 6th European Edition uppl. 2013. 683 sidor.
Gott skick. Stötta hörn på omslaget. Första sidbladet släppt från ryggen några cm upptill. 1524 gram.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273742975
- Titel
- Principles of marketing
- Författare
- Kotler, Philip - Armstrong, Gary - Harris, Lloyd C. - Piercy, Nigel F.
- Utgivningsår
- 2019
- Språk
- English
Pearson 6th European Edition 9780273742975 -
Marketing management
Häftad bok. Upper Saddle River, NJ : Prentice Hall. 2003. 706 sidor.
Mycket gott skick. blyertsanteckningar insidan engelsk text
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780130497154
- Titel
- Marketing management
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Upper Saddle River, NJ : Prentice Hall
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and indexes.
Upper Saddle River, NJ : Prentice Hall 9780130497154 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9147045132
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1 9147045132 -
Kotlers marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 280 sidor.
Mycket gott skick. Prima exemplar från rökfritt hem. Namnad, men troligen oläst. Lätt synligt märke efter klistermärke /prislapp på framsidan.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147045136
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Liber 1 9789147045136 -
Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna om...
Inbunden bok. Optimal Förlag. 1 uppl. 2003. 200 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172411104
- Titel
- Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer
- Författare
- Philip Kotler - Fernando Trias de Bes
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 162 x 233 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 502 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Nytt sätt att marknadsföra!
Philip Kotler, modern marknadsförings "grå eminens", har i denna bok slagit sig ihop med Fernando Trias de Bes och beskriver en förnyelse av marknadsföring i dessa tider med knivskarp konkurrens. Boken är delvis en manual och delvis en brainstorming-guide.Lateral marknadsföring är ett nytt sätt att tänka i en stenhård och mycket segmenterad marknad där kunderna blir mer och mer immuna mot annonsernas budskap. Lateral marknadsföring kompletterar traditionell marknadsföring genom att hitta alternativa vägar för att utveckla produkter, hitta nya kundgrupper för existerande produkter och kunna använda produkterna på ett helt annat sätt än tidigare. Ett exempel är att istället för att komma med en ny typ av blöja så skapar man en blöja för äldre barn. Ett annat exempel är tabletterna som inte längre bara kan bota huvudvärk och sätta ner febern, utan nu även kan förebygga hjärtattacker.
Optimal Förlag 1 9172411104 -
Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö
Inbunden bok. Optimal Förlag. 1 uppl. 2003. 205 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i hyggligt skick. Lite slitage på omslaget.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172411043
- Titel
- Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö
- Författare
- Philip Kotler
- Förlag
- Optimal Förlag
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 205 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Mått
- 160 x 232 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 527 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- 80 begrepp som du behöver kunna!
Marknadsföringens mest respekterade man, Philip Kotler, väljer ut och undersöker de mest betydelsefulla koncepten som råder idag och i framtiden. Han erbjuder färska och stimulerande angreppssätt i hur marknadsföringen förändras och hur marknadsförare måste förändras med den.
Kotler belyser åttio av marknadsföringens grundkoncept och delar med sig av sin fyrtioåriga karriär. Han beskriver ämnen som profilering, empirisk marknadsföring, kundrelaterad företagsledning, etik, positionering och trender.
PHILIP KOTLER är känd som "pappan till modern marknadsföring" och professor i internationell marknadsföring vid Northwestern Universitys Kellogg School of Management, som har ett av världens främsta utbildningsprogram för marknadsföring. Han är också författare till tjugofem böcker och konsult åt olika organisationer samt ledande företag som IBM, General Electric, Bank of America, AT&T och Michelin.
Optimal Förlag 1 9789172411043 -
Marketing - an introduction
Häftad bok. Pearson Education (us). 2008. 656 sidor.
Nära nyskick. Inga markering, understrykningar eller anteckningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780135153109
- Titel
- Marketing - an introduction
- Författare
- Philip Kotler
- Förlag
- Pearson Education (us)
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 656 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 216 x 276 mm
- Vikt
- 1306 g
- Språk
- Svenska
Pearson Education (us) 9780135153109 -
Marketing Management
Inbunden bok. Harlow ; New York : Prentice Hall. 2009.
Mycket gott skick. Någon enstaka understryking, men annars så gott som perfekt inlaga!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273718567
- Titel
- Marketing management
- Författare
- Kotler, Philip - Kotler, Philip
- Förlag
- Harlow ; New York : Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2009
- Språk
- English
Harlow ; New York : Prentice Hall 9780273718567 -
Principles of marketing [Elektronisk resurs]...
Häftad bok. Harlow : Pearson Education Limited. 2011. 494 sidor.
Gott skick. Överstrykningar finns. Avskavd på omslagssida.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273735960
- Titel
- Principles of marketing [Elektronisk resurs] : Swedish edition
- Författare
- Kotler, Philip - Armstrong, Gary - Parment, Anders
- Förlag
- Harlow : Pearson Education Limited
- Utgivningsår
- 2011
- Språk
- English
Harlow : Pearson Education Limited 9780273735960 -
Principles of marketing : The European editio...
Häftad bok. London : Prentice-Hall. 1996. 956 sidor.
Gott skick. Finns lite understrykning och anteckningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0131659030
- Titel
- Principles of marketing : The European edition
- Författare
- Kotler, Philip - Kotler, Philip
- Förlag
- London : Prentice-Hall
- Utgivningsår
- 1996
- Språk
- English
London : Prentice-Hall 0131659030 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKPrentice-Hall New Jersey
-
Principles of Marketing
Pocketbok. Prentice Hall. 5 uppl. 2008.
Hyggligt skick. Principles of Marketing takes a practical, managerial approach to marketing. It is rich in topical examples and applications that show the major decisions that marketing managers face in their efforts to balance an organisation's objectives and resources läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273711568
- Titel
- Principles of Marketing
- Författare
- Kotler, Phillip. - Armstrong, Gary. - Wong, Veronica. - Saunders, John.
- Förlag
- Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2008
- Bandtyp
- Språk
- Svenska
Prentice Hall 5 9780273711568 -
Marketing Management
Inbunden bok. Pearson Education Limited. 1 uppl. 2009. 890 sidor.
Gott skick. Skyddsomslag i gott skick. Marketing Management is the first European Adaption of Philip Kotler and Kevin Keller's international best seller.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273718567
- Titel
- Marketing management
- Författare
- Kotler, Philip - Kotler, Philip
- Förlag
- Harlow ; New York : Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2009
- Språk
- English
Pearson Education Limited 1 9780273718567 -
Marketing : an introduction
Häftad bok. Harlow : Financial Times Prentice Hall. 2009. 648 sidor.
Mycket gott skick. English text. The authors prompt students to discover the concepts of marketing and translate them into real commercial practice for themselves.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273713951
- Titel
- Marketing : an introduction
- Författare
- Armstrong, Gary - Kotler, Philip - Harker, Michael - Brennan, Ross
- Förlag
- Harlow : Financial Times Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2009
- Språk
- English
Harlow : Financial Times Prentice Hall 9780273713951 -
Principles of marketing
Inbunden bok. Pearson. 2013.
Gott skick. Some signs of use but generally good
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273742975
- Titel
- Principles of marketing
- Författare
- Kotler, Philip - Armstrong, Gary - Harris, Lloyd C. - Piercy, Nigel F.
- Utgivningsår
- 2019
- Språk
- English
Pearson 9780273742975 -
Marketing management : analysis, planning, im...
Häftad bok. Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall.
Mycket gott skick. Omslaget ngt slitet
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0130980056
- Titel
- Marketing management : analysis, planning, implementation, and control
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall
- Språk
- English
Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall 0130980056
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn