-
Förstå din kund! : [ge bra service i telefon...
Inbunden bok. Stockholm : Mercagio. 2002. 239 sidor.
Gott skick. Skyddsomslag saknas. En del understrykningar
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9197157309
- Titel
- Förstå din kund! : [ge bra service i telefon genom att förstå dina kunder - och dig själv]
- Författare
- Granström, Birgitta - Persson, Lotta - Mercagio utbildning
- Förlag
- Stockholm : Mercagio
- Språk
- Svenska
Stockholm : Mercagio 9197157309 -
Förstå din kund! : [ge bra service i telefon...
Inbunden bok. Stockholm : Mercagio. 2002. 240 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9197157309
- Titel
- Förstå din kund! : [ge bra service i telefon genom att förstå dina kunder - och dig själv]
- Författare
- Granström, Birgitta - Persson, Lotta - Mercagio utbildning
- Förlag
- Stockholm : Mercagio
- Språk
- Svenska
Stockholm : Mercagio 9197157309 -
Förstå din kund!
Inbunden bok. 2002.
Nära nyskick. Ge bra service i telefon genom att förstå dina kunder - och dig själv.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9197157309
- Titel
- Förstå din kund! : [ge bra service i telefon genom att förstå dina kunder - och dig själv]
- Författare
- Granström, Birgitta - Persson, Lotta - Mercagio utbildning
- Förlag
- Stockholm : Mercagio
- Språk
- Svenska
9197157309 -
Förstå din kund! : [ge bra service i telefon...
Inbunden bok. Stockholm : Mercagio. 2002. 240 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9197157309
- Titel
- Förstå din kund! : [ge bra service i telefon genom att förstå dina kunder - och dig själv]
- Författare
- Granström, Birgitta - Persson, Lotta - Mercagio utbildning
- Förlag
- Stockholm : Mercagio
- Språk
- Svenska
Stockholm : Mercagio 9197157309 -
Förstå din kund! Ge bra service i telefon gen...
Inbunden bok. Mercagio. 2002. 240 sidor.
Nyskick. Boken har tre delar. Den första delen är för sig som vill nå större framgångar, både på det professionella och det personliga planet. Där klargörs hur viktigt det är att du lär känna dig själv och dina kunder samt hur du når mycket längre när du arbetar m läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9197157309
- Titel
- Förstå din kund! : [ge bra service i telefon genom att förstå dina kunder - och dig själv]
- Författare
- Granström, Birgitta - Persson, Lotta - Mercagio utbildning
- Förlag
- Stockholm : Mercagio
- Språk
- Svenska
Mercagio 9197157309
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn