Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

9789188212542

Din sökning gav ingen träff. Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Reklam - en objuden gäst? : allmänhetens uppfattningar om reklam i morgonpress och tv

Reklam - en objuden gäst? : allmänhetens uppfattningar om reklam i morgonpress och tv

Böcker. Göteborg : Institutionen för journalistik och masskommunikation, Göteborgs universitet (JMG). 2008.

Förlagsfakta

ISBN
9789188212542
Titel
Reklam - en objuden gäst? : allmänhetens uppfattningar om reklam i morgonpress och tv
Författare
Grusell, Marie - Göteborgs universitet. Institutionen för journalistik och masskommunikation
Förlag
Göteborg : Institutionen för journalistik och masskommunikation, Göteborgs universitet (JMG)
Utgivningsår
2008