-
Svenska varumärken i hus och hem
Inbunden bok. Historiska Media. 1 uppl. 2009. 190 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i hyggligt skick. Inlagan i fint skick. Lite fläckigt skyddsomslag.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185873791
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 190 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 212 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 595 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
Historiska Media 1 9789185873791 -
Svenska varumärken i hus och hem historia, en...
Inbunden bok.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Historiska media. 2009. 190 s. 17,5 x 21,5cm. Ca 5 blad i mitten har ett litet hörnveck. Rikt illustrerad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185873791
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 190 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 212 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 595 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
9789185873791 -
Svenska varumärken i hus och hem
Inbunden bok. Historiska media. 2009.
ISBN 9185873791!
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKHistoriska media 9185873791! -
Svenska varumärken i hus och hem
Inbunden bok. Historiska media. 2009.
ISBN 9185873791!
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKHistoriska media 9185873791! -
Svenska varumärken i hus och hem
Inbunden bok. Historiska Media. 1 uppl. 2009. 190 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185873791
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 190 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 212 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 595 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
Historiska Media 1 9789185873791 -
Svenska varumärken i hus och hem
Inbunden bok. Historiska Media. 1 uppl. 2009. 190 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185873791
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 190 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 212 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 595 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
Historiska Media 1 9789185873791 -
Svenska varumärken i hus och hem : Historia...
Inbunden bok. Historiska Media. 1 uppl. 2009. 190 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Fin bok utan särskilda skavanker. [rum 1]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185873791
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 190 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 212 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 595 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
Historiska Media 1 9789185873791 -
SVENSKA VARUMÄRKEN i hus och hem • Historia •...
Inbunden bok. Historiska Media. 2009. 190 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. –– ABSOLUT NYSKICK, oläst! – Se fler bilder! ––
Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB, läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185873791
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 190 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 212 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 595 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
Historiska Media 9789185873791 -
SVENSKA VARUMÄRKEN I HUS OCH HEM
Inbunden bok. Historiska Media, Lund. Första uppl. 2009. 190 sidor.
Nyskick. Boken är en gallrad biblioteksbok. Den är varsamt hanterad, verkar i det närmaste oläst. Inga märken eller markeringar förutom bibliotekets egen stämpel. Inget 'bokhylleslitage' på pärmarna. som är inplastade.
SVENSKA VARUMÄRKEN I HUS OCH HEM tar upp det läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185873791
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 190 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 212 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 595 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
Historiska Media, Lund Första 9789185873791 -
Svenska varumärken i hus och hem
Inbunden bok. Historiska Media. 1 uppl. 2009. 190 sidor.
Nyskick. Förlagsny och oläst
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185873791
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 190 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 212 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 595 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
Historiska Media 1 9789185873791
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn