-
Lärandematriser : att få eleven att förstå
Häftad bok. Gothia Kompetens. 2015. 195 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172059801
- Titel
- Lärandematriser : att få eleven att förstå
- Författare
- Alm, Johan
- Förlag
- Gothia Kompetens
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 195 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 165 x 240 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 454 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lärandematriser beskriver målen ur elevers perspektiv, så begripligt att de själva kan bedöma sitt eget och kamraters lärande. Boken Lärandematriser – Att få eleven att förstå visar steg för steg hur du skapar lärandematriser med andra lärare och ger mängder av undervisningsexempel. Du lär dig förtydliga progressionsnivåer i iakttagbara handlingar som ger eleven verklig kontroll över sitt lärande.
Lärandematriser kopplar ihop mål, undervisning och bedömning i ett enda dokument och fungerar lika bra för alla skolstadier och ämnen; ett kraftfullt verktyg i klassrummet för effektivare respons och lärande. Bedömningen blir mer likvärdig och förenklas då lärandematriser utgår från kunskapskrav och lätt kan överföras till summativa omdömen.
Boken riktar sig till alla blivande eller verksamma lärare i grundskola och gymnasium, till skolledare och inte minst till lärarutbildare och lärarfortbildare.
Om författaren
Författaren Johan Alm är lärare och föreläsare. Han har skrivit bedömningsstöd för Lgr 11 och en masteruppsats om formativ bedömning.
Sagt om boken
”Boken bygger vidare på forskningsresultat om matriser, i flera fall tar författaren ytterligare steg framåt och väver samman trådar på ett sätt som inte tidigare gjorts. Med ett tydligare elevperspektiv på lärande och hur man formulerar tydliga mål och kriterier, för han forskningen närmare lärarens och elevernas vardag. Det sätt att tänka och arbeta som presenteras i boken är inget som vi lärare ’alltid har gjort’. Det är min förhoppning att denna bok ska möta en stor publik av såväl blivande som verksamma lärare.”
Anders Jönsson, bitr. professor och expert inom matrisforskning och formativ bedömning
”Mitt lärarlag håller just på att gemensamt studera Dylan Wiliams bok "Att följa lärande" som jag tycker säger mycket klokt. Och så kommer din bok och tar det till nästa nivå…”
Magnus Mossberg, Varberg; förstelärare i entreprenöriellt lärande, lärare i matematik, engelska och slöjd åk 7-9
”Din bok får mig att inse hur avgörande det är att konkretisera “kunskaper”, hur eleverna egentligen visar vad de kan och att formulera det på ett språk som elever och föräldrar förstår. Men framför allt har boken gett mig inspiration att i alla lägen reflektera över hur min undervisning upplevs ur elevernas perspektiv. ”
Eva-Lena Elfving, Malmö; förstelärare i NO, matematik och engelska, åk 1-7
”Jag har använt och modifierat din lärandematris om Tala, lärt mig tankesättet och fått inspiration och egna idéer. Nu vill jag bara säga att jag tycker detta är så jäkla bra! Känslan är att jag kommer med ett fungerande verktyg till eleverna och känner mig som en segrare på förhand.”
Mattias Dahlberg, Svedala; förstelärare i SO, svenska och idrott, åk 1-7
Gothia Kompetens 9789172059801 -
Lärandematriser : att få eleven att förstå
Häftad bok. Gothia Fortbildning AB. 1:a uppl. 2017. 195 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172059801
- Titel
- Lärandematriser : att få eleven att förstå
- Författare
- Alm, Johan
- Förlag
- Gothia Kompetens
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 195 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 165 x 240 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 454 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lärandematriser beskriver målen ur elevers perspektiv, så begripligt att de själva kan bedöma sitt eget och kamraters lärande. Boken Lärandematriser – Att få eleven att förstå visar steg för steg hur du skapar lärandematriser med andra lärare och ger mängder av undervisningsexempel. Du lär dig förtydliga progressionsnivåer i iakttagbara handlingar som ger eleven verklig kontroll över sitt lärande.
Lärandematriser kopplar ihop mål, undervisning och bedömning i ett enda dokument och fungerar lika bra för alla skolstadier och ämnen; ett kraftfullt verktyg i klassrummet för effektivare respons och lärande. Bedömningen blir mer likvärdig och förenklas då lärandematriser utgår från kunskapskrav och lätt kan överföras till summativa omdömen.
Boken riktar sig till alla blivande eller verksamma lärare i grundskola och gymnasium, till skolledare och inte minst till lärarutbildare och lärarfortbildare.
Om författaren
Författaren Johan Alm är lärare och föreläsare. Han har skrivit bedömningsstöd för Lgr 11 och en masteruppsats om formativ bedömning.
Sagt om boken
”Boken bygger vidare på forskningsresultat om matriser, i flera fall tar författaren ytterligare steg framåt och väver samman trådar på ett sätt som inte tidigare gjorts. Med ett tydligare elevperspektiv på lärande och hur man formulerar tydliga mål och kriterier, för han forskningen närmare lärarens och elevernas vardag. Det sätt att tänka och arbeta som presenteras i boken är inget som vi lärare ’alltid har gjort’. Det är min förhoppning att denna bok ska möta en stor publik av såväl blivande som verksamma lärare.”
Anders Jönsson, bitr. professor och expert inom matrisforskning och formativ bedömning
”Mitt lärarlag håller just på att gemensamt studera Dylan Wiliams bok "Att följa lärande" som jag tycker säger mycket klokt. Och så kommer din bok och tar det till nästa nivå…”
Magnus Mossberg, Varberg; förstelärare i entreprenöriellt lärande, lärare i matematik, engelska och slöjd åk 7-9
”Din bok får mig att inse hur avgörande det är att konkretisera “kunskaper”, hur eleverna egentligen visar vad de kan och att formulera det på ett språk som elever och föräldrar förstår. Men framför allt har boken gett mig inspiration att i alla lägen reflektera över hur min undervisning upplevs ur elevernas perspektiv. ”
Eva-Lena Elfving, Malmö; förstelärare i NO, matematik och engelska, åk 1-7
”Jag har använt och modifierat din lärandematris om Tala, lärt mig tankesättet och fått inspiration och egna idéer. Nu vill jag bara säga att jag tycker detta är så jäkla bra! Känslan är att jag kommer med ett fungerande verktyg till eleverna och känner mig som en segrare på förhand.”
Mattias Dahlberg, Svedala; förstelärare i SO, svenska och idrott, åk 1-7
Gothia Fortbildning AB 1:a 9789172059801 -
Lärandematriser : att få eleven att förstå
Häftad bok. Gothia Fortbildning AB. 2015. 195 sidor.
Mycket gott skick. Några märken från hantering utvändigt samt lite trasig på pärmens framsida, invid ryggen. Några sidor har hörn som varit vikta, i övrigt i väldigt fint skick invändigt.
När du handlar böcker av mig:
* Jag skickar ditt paket spårbart med Schenker. Du läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172059801
- Titel
- Lärandematriser : att få eleven att förstå
- Författare
- Alm, Johan
- Förlag
- Gothia Kompetens
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 195 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 165 x 240 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 454 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lärandematriser beskriver målen ur elevers perspektiv, så begripligt att de själva kan bedöma sitt eget och kamraters lärande. Boken Lärandematriser – Att få eleven att förstå visar steg för steg hur du skapar lärandematriser med andra lärare och ger mängder av undervisningsexempel. Du lär dig förtydliga progressionsnivåer i iakttagbara handlingar som ger eleven verklig kontroll över sitt lärande.
Lärandematriser kopplar ihop mål, undervisning och bedömning i ett enda dokument och fungerar lika bra för alla skolstadier och ämnen; ett kraftfullt verktyg i klassrummet för effektivare respons och lärande. Bedömningen blir mer likvärdig och förenklas då lärandematriser utgår från kunskapskrav och lätt kan överföras till summativa omdömen.
Boken riktar sig till alla blivande eller verksamma lärare i grundskola och gymnasium, till skolledare och inte minst till lärarutbildare och lärarfortbildare.
Om författaren
Författaren Johan Alm är lärare och föreläsare. Han har skrivit bedömningsstöd för Lgr 11 och en masteruppsats om formativ bedömning.
Sagt om boken
”Boken bygger vidare på forskningsresultat om matriser, i flera fall tar författaren ytterligare steg framåt och väver samman trådar på ett sätt som inte tidigare gjorts. Med ett tydligare elevperspektiv på lärande och hur man formulerar tydliga mål och kriterier, för han forskningen närmare lärarens och elevernas vardag. Det sätt att tänka och arbeta som presenteras i boken är inget som vi lärare ’alltid har gjort’. Det är min förhoppning att denna bok ska möta en stor publik av såväl blivande som verksamma lärare.”
Anders Jönsson, bitr. professor och expert inom matrisforskning och formativ bedömning
”Mitt lärarlag håller just på att gemensamt studera Dylan Wiliams bok "Att följa lärande" som jag tycker säger mycket klokt. Och så kommer din bok och tar det till nästa nivå…”
Magnus Mossberg, Varberg; förstelärare i entreprenöriellt lärande, lärare i matematik, engelska och slöjd åk 7-9
”Din bok får mig att inse hur avgörande det är att konkretisera “kunskaper”, hur eleverna egentligen visar vad de kan och att formulera det på ett språk som elever och föräldrar förstår. Men framför allt har boken gett mig inspiration att i alla lägen reflektera över hur min undervisning upplevs ur elevernas perspektiv. ”
Eva-Lena Elfving, Malmö; förstelärare i NO, matematik och engelska, åk 1-7
”Jag har använt och modifierat din lärandematris om Tala, lärt mig tankesättet och fått inspiration och egna idéer. Nu vill jag bara säga att jag tycker detta är så jäkla bra! Känslan är att jag kommer med ett fungerande verktyg till eleverna och känner mig som en segrare på förhand.”
Mattias Dahlberg, Svedala; förstelärare i SO, svenska och idrott, åk 1-7
Gothia Fortbildning AB 9789172059801 -
Lärandematriser : att få eleven att förstå
Häftad bok. Gothia Fortbildning AB. 2015. 195 sidor.
Nyskick. (Boklåda:1)
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172059801
- Titel
- Lärandematriser : att få eleven att förstå
- Författare
- Alm, Johan
- Förlag
- Gothia Kompetens
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 195 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 165 x 240 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 454 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lärandematriser beskriver målen ur elevers perspektiv, så begripligt att de själva kan bedöma sitt eget och kamraters lärande. Boken Lärandematriser – Att få eleven att förstå visar steg för steg hur du skapar lärandematriser med andra lärare och ger mängder av undervisningsexempel. Du lär dig förtydliga progressionsnivåer i iakttagbara handlingar som ger eleven verklig kontroll över sitt lärande.
Lärandematriser kopplar ihop mål, undervisning och bedömning i ett enda dokument och fungerar lika bra för alla skolstadier och ämnen; ett kraftfullt verktyg i klassrummet för effektivare respons och lärande. Bedömningen blir mer likvärdig och förenklas då lärandematriser utgår från kunskapskrav och lätt kan överföras till summativa omdömen.
Boken riktar sig till alla blivande eller verksamma lärare i grundskola och gymnasium, till skolledare och inte minst till lärarutbildare och lärarfortbildare.
Om författaren
Författaren Johan Alm är lärare och föreläsare. Han har skrivit bedömningsstöd för Lgr 11 och en masteruppsats om formativ bedömning.
Sagt om boken
”Boken bygger vidare på forskningsresultat om matriser, i flera fall tar författaren ytterligare steg framåt och väver samman trådar på ett sätt som inte tidigare gjorts. Med ett tydligare elevperspektiv på lärande och hur man formulerar tydliga mål och kriterier, för han forskningen närmare lärarens och elevernas vardag. Det sätt att tänka och arbeta som presenteras i boken är inget som vi lärare ’alltid har gjort’. Det är min förhoppning att denna bok ska möta en stor publik av såväl blivande som verksamma lärare.”
Anders Jönsson, bitr. professor och expert inom matrisforskning och formativ bedömning
”Mitt lärarlag håller just på att gemensamt studera Dylan Wiliams bok "Att följa lärande" som jag tycker säger mycket klokt. Och så kommer din bok och tar det till nästa nivå…”
Magnus Mossberg, Varberg; förstelärare i entreprenöriellt lärande, lärare i matematik, engelska och slöjd åk 7-9
”Din bok får mig att inse hur avgörande det är att konkretisera “kunskaper”, hur eleverna egentligen visar vad de kan och att formulera det på ett språk som elever och föräldrar förstår. Men framför allt har boken gett mig inspiration att i alla lägen reflektera över hur min undervisning upplevs ur elevernas perspektiv. ”
Eva-Lena Elfving, Malmö; förstelärare i NO, matematik och engelska, åk 1-7
”Jag har använt och modifierat din lärandematris om Tala, lärt mig tankesättet och fått inspiration och egna idéer. Nu vill jag bara säga att jag tycker detta är så jäkla bra! Känslan är att jag kommer med ett fungerande verktyg till eleverna och känner mig som en segrare på förhand.”
Mattias Dahlberg, Svedala; förstelärare i SO, svenska och idrott, åk 1-7
Gothia Fortbildning AB 9789172059801 -
Lärandematriser : att få eleven att förstå
Häftad bok. Gothia Fortbildning AB. 2015. 195 sidor.
Nyskick. PRESENTSKICK – I ABSOLUT NYSKICK.
Lärandematriser beskriver målen ur elevers perspektiv, så begripligt att de själva kan bedöma sitt eget och kamraters lärande. Boken Lärandematriser – Att få eleven att förstå visar steg för steg hur du skapar lärandemat läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172059801
- Titel
- Lärandematriser : att få eleven att förstå
- Författare
- Alm, Johan
- Förlag
- Gothia Kompetens
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 195 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 165 x 240 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 454 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lärandematriser beskriver målen ur elevers perspektiv, så begripligt att de själva kan bedöma sitt eget och kamraters lärande. Boken Lärandematriser – Att få eleven att förstå visar steg för steg hur du skapar lärandematriser med andra lärare och ger mängder av undervisningsexempel. Du lär dig förtydliga progressionsnivåer i iakttagbara handlingar som ger eleven verklig kontroll över sitt lärande.
Lärandematriser kopplar ihop mål, undervisning och bedömning i ett enda dokument och fungerar lika bra för alla skolstadier och ämnen; ett kraftfullt verktyg i klassrummet för effektivare respons och lärande. Bedömningen blir mer likvärdig och förenklas då lärandematriser utgår från kunskapskrav och lätt kan överföras till summativa omdömen.
Boken riktar sig till alla blivande eller verksamma lärare i grundskola och gymnasium, till skolledare och inte minst till lärarutbildare och lärarfortbildare.
Om författaren
Författaren Johan Alm är lärare och föreläsare. Han har skrivit bedömningsstöd för Lgr 11 och en masteruppsats om formativ bedömning.
Sagt om boken
”Boken bygger vidare på forskningsresultat om matriser, i flera fall tar författaren ytterligare steg framåt och väver samman trådar på ett sätt som inte tidigare gjorts. Med ett tydligare elevperspektiv på lärande och hur man formulerar tydliga mål och kriterier, för han forskningen närmare lärarens och elevernas vardag. Det sätt att tänka och arbeta som presenteras i boken är inget som vi lärare ’alltid har gjort’. Det är min förhoppning att denna bok ska möta en stor publik av såväl blivande som verksamma lärare.”
Anders Jönsson, bitr. professor och expert inom matrisforskning och formativ bedömning
”Mitt lärarlag håller just på att gemensamt studera Dylan Wiliams bok "Att följa lärande" som jag tycker säger mycket klokt. Och så kommer din bok och tar det till nästa nivå…”
Magnus Mossberg, Varberg; förstelärare i entreprenöriellt lärande, lärare i matematik, engelska och slöjd åk 7-9
”Din bok får mig att inse hur avgörande det är att konkretisera “kunskaper”, hur eleverna egentligen visar vad de kan och att formulera det på ett språk som elever och föräldrar förstår. Men framför allt har boken gett mig inspiration att i alla lägen reflektera över hur min undervisning upplevs ur elevernas perspektiv. ”
Eva-Lena Elfving, Malmö; förstelärare i NO, matematik och engelska, åk 1-7
”Jag har använt och modifierat din lärandematris om Tala, lärt mig tankesättet och fått inspiration och egna idéer. Nu vill jag bara säga att jag tycker detta är så jäkla bra! Känslan är att jag kommer med ett fungerande verktyg till eleverna och känner mig som en segrare på förhand.”
Mattias Dahlberg, Svedala; förstelärare i SO, svenska och idrott, åk 1-7
Gothia Fortbildning AB 9789172059801 -
Lärandematriser : att få eleven att förstå
Häftad bok. Gothia Fortbildning AB. 2015. 195 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172059801
- Titel
- Lärandematriser : att få eleven att förstå
- Författare
- Alm, Johan
- Förlag
- Gothia Kompetens
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 195 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 165 x 240 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 454 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lärandematriser beskriver målen ur elevers perspektiv, så begripligt att de själva kan bedöma sitt eget och kamraters lärande. Boken Lärandematriser – Att få eleven att förstå visar steg för steg hur du skapar lärandematriser med andra lärare och ger mängder av undervisningsexempel. Du lär dig förtydliga progressionsnivåer i iakttagbara handlingar som ger eleven verklig kontroll över sitt lärande.
Lärandematriser kopplar ihop mål, undervisning och bedömning i ett enda dokument och fungerar lika bra för alla skolstadier och ämnen; ett kraftfullt verktyg i klassrummet för effektivare respons och lärande. Bedömningen blir mer likvärdig och förenklas då lärandematriser utgår från kunskapskrav och lätt kan överföras till summativa omdömen.
Boken riktar sig till alla blivande eller verksamma lärare i grundskola och gymnasium, till skolledare och inte minst till lärarutbildare och lärarfortbildare.
Om författaren
Författaren Johan Alm är lärare och föreläsare. Han har skrivit bedömningsstöd för Lgr 11 och en masteruppsats om formativ bedömning.
Sagt om boken
”Boken bygger vidare på forskningsresultat om matriser, i flera fall tar författaren ytterligare steg framåt och väver samman trådar på ett sätt som inte tidigare gjorts. Med ett tydligare elevperspektiv på lärande och hur man formulerar tydliga mål och kriterier, för han forskningen närmare lärarens och elevernas vardag. Det sätt att tänka och arbeta som presenteras i boken är inget som vi lärare ’alltid har gjort’. Det är min förhoppning att denna bok ska möta en stor publik av såväl blivande som verksamma lärare.”
Anders Jönsson, bitr. professor och expert inom matrisforskning och formativ bedömning
”Mitt lärarlag håller just på att gemensamt studera Dylan Wiliams bok "Att följa lärande" som jag tycker säger mycket klokt. Och så kommer din bok och tar det till nästa nivå…”
Magnus Mossberg, Varberg; förstelärare i entreprenöriellt lärande, lärare i matematik, engelska och slöjd åk 7-9
”Din bok får mig att inse hur avgörande det är att konkretisera “kunskaper”, hur eleverna egentligen visar vad de kan och att formulera det på ett språk som elever och föräldrar förstår. Men framför allt har boken gett mig inspiration att i alla lägen reflektera över hur min undervisning upplevs ur elevernas perspektiv. ”
Eva-Lena Elfving, Malmö; förstelärare i NO, matematik och engelska, åk 1-7
”Jag har använt och modifierat din lärandematris om Tala, lärt mig tankesättet och fått inspiration och egna idéer. Nu vill jag bara säga att jag tycker detta är så jäkla bra! Känslan är att jag kommer med ett fungerande verktyg till eleverna och känner mig som en segrare på förhand.”
Mattias Dahlberg, Svedala; förstelärare i SO, svenska och idrott, åk 1-7
Gothia Fortbildning AB 9789172059801 -
Lärandematriser - Att få eleven att förstå
Häftad bok. Gothia Fortbildning AB. 2015. 195 sidor.
Nära nyskick. Oläst bok. Som ny.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172059801
- Titel
- Lärandematriser : att få eleven att förstå
- Författare
- Alm, Johan
- Förlag
- Gothia Kompetens
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 195 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 165 x 240 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 454 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lärandematriser beskriver målen ur elevers perspektiv, så begripligt att de själva kan bedöma sitt eget och kamraters lärande. Boken Lärandematriser – Att få eleven att förstå visar steg för steg hur du skapar lärandematriser med andra lärare och ger mängder av undervisningsexempel. Du lär dig förtydliga progressionsnivåer i iakttagbara handlingar som ger eleven verklig kontroll över sitt lärande.
Lärandematriser kopplar ihop mål, undervisning och bedömning i ett enda dokument och fungerar lika bra för alla skolstadier och ämnen; ett kraftfullt verktyg i klassrummet för effektivare respons och lärande. Bedömningen blir mer likvärdig och förenklas då lärandematriser utgår från kunskapskrav och lätt kan överföras till summativa omdömen.
Boken riktar sig till alla blivande eller verksamma lärare i grundskola och gymnasium, till skolledare och inte minst till lärarutbildare och lärarfortbildare.
Om författaren
Författaren Johan Alm är lärare och föreläsare. Han har skrivit bedömningsstöd för Lgr 11 och en masteruppsats om formativ bedömning.
Sagt om boken
”Boken bygger vidare på forskningsresultat om matriser, i flera fall tar författaren ytterligare steg framåt och väver samman trådar på ett sätt som inte tidigare gjorts. Med ett tydligare elevperspektiv på lärande och hur man formulerar tydliga mål och kriterier, för han forskningen närmare lärarens och elevernas vardag. Det sätt att tänka och arbeta som presenteras i boken är inget som vi lärare ’alltid har gjort’. Det är min förhoppning att denna bok ska möta en stor publik av såväl blivande som verksamma lärare.”
Anders Jönsson, bitr. professor och expert inom matrisforskning och formativ bedömning
”Mitt lärarlag håller just på att gemensamt studera Dylan Wiliams bok "Att följa lärande" som jag tycker säger mycket klokt. Och så kommer din bok och tar det till nästa nivå…”
Magnus Mossberg, Varberg; förstelärare i entreprenöriellt lärande, lärare i matematik, engelska och slöjd åk 7-9
”Din bok får mig att inse hur avgörande det är att konkretisera “kunskaper”, hur eleverna egentligen visar vad de kan och att formulera det på ett språk som elever och föräldrar förstår. Men framför allt har boken gett mig inspiration att i alla lägen reflektera över hur min undervisning upplevs ur elevernas perspektiv. ”
Eva-Lena Elfving, Malmö; förstelärare i NO, matematik och engelska, åk 1-7
”Jag har använt och modifierat din lärandematris om Tala, lärt mig tankesättet och fått inspiration och egna idéer. Nu vill jag bara säga att jag tycker detta är så jäkla bra! Känslan är att jag kommer med ett fungerande verktyg till eleverna och känner mig som en segrare på förhand.”
Mattias Dahlberg, Svedala; förstelärare i SO, svenska och idrott, åk 1-7
Gothia Fortbildning AB 9789172059801
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn