-
Att leda förändring. Hur svårt kan det vara?
Häftad bok. Peter Nilsson Kommunikation & Förändring. 1 uppl. 2015.
Nyskick. Oläst exemplar
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163779381
- Titel
- Att leda förändring. Hur svårt kan det vara?
- Författare
- Nilsson, Peter
- Förlag
- Peter Nilsson Kommunikation & Förändring
- Utgivningsår
- 2015
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 150 x 225 mm Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 280 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- ”Med ett positivt anslag lyckas Peter Nilsson förmedla utmaningarna kring förändringsprocesser på ett lättförståeligt, engagerande och användarorienterat sätt. Att ha kapacitet att både förändra och förändras blir idag allt viktigare, och tack vare bokens tredelade fokus - förändringsledaren, tonårsföräldern och idrottaren - är boken relevant för en stor målgrupp där alla kan känna igen sig. Som kommunikationsforskare ser jag hur boken
kan appliceras både inom och utanför organisationer för att skapa motivation och engagemang. Rekommenderad läsning för ledare, kommunikatörer och alla som är intresserade av att förändra sig själva eller människor i sin närhet."
Erik Modig, forskare på Handelshögskolan i Stockholm och författare till boken “Kontroll”
"Det är väldigt uppfriskande att läsa en bok som lyckas blanda en sådan taktil och äkta känsla med nya teknologiska grepp, genom QR-kodernas videoklipp. Peter Nilsson lyckas via dessa grepp visa på tydliga exempel, förstärka upplevelsen och underlätta pedagogiken.
Redan i inledningen känner jag igen mig i hinder som jag inte stannat upp och ifrågasatt. Nu inser jag att jag kan arbeta effektivt med de mest självklara bitarna för
att underlätta min egen utveckling. Peter ger dig verktyg från början till slut och du känner dig väl rustad att utföra de förändringar som krävs."
Mikael Hollsten, entreprenör, TV-profil och grundare
av företaget och varumärket Aldrig Vila.
Peter Nilsson Kommunikation & Förändring 1 9789163779381 -
Att leda förändring. Hur svårt kan det vara?
Häftad bok. Peter Nilsson Kommunikation & Förändring. 1 uppl. 2015.
Nyskick. Oläst exemplar
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163779381
- Titel
- Att leda förändring. Hur svårt kan det vara?
- Författare
- Nilsson, Peter
- Förlag
- Peter Nilsson Kommunikation & Förändring
- Utgivningsår
- 2015
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 150 x 225 mm Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 280 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- ”Med ett positivt anslag lyckas Peter Nilsson förmedla utmaningarna kring förändringsprocesser på ett lättförståeligt, engagerande och användarorienterat sätt. Att ha kapacitet att både förändra och förändras blir idag allt viktigare, och tack vare bokens tredelade fokus - förändringsledaren, tonårsföräldern och idrottaren - är boken relevant för en stor målgrupp där alla kan känna igen sig. Som kommunikationsforskare ser jag hur boken
kan appliceras både inom och utanför organisationer för att skapa motivation och engagemang. Rekommenderad läsning för ledare, kommunikatörer och alla som är intresserade av att förändra sig själva eller människor i sin närhet."
Erik Modig, forskare på Handelshögskolan i Stockholm och författare till boken “Kontroll”
"Det är väldigt uppfriskande att läsa en bok som lyckas blanda en sådan taktil och äkta känsla med nya teknologiska grepp, genom QR-kodernas videoklipp. Peter Nilsson lyckas via dessa grepp visa på tydliga exempel, förstärka upplevelsen och underlätta pedagogiken.
Redan i inledningen känner jag igen mig i hinder som jag inte stannat upp och ifrågasatt. Nu inser jag att jag kan arbeta effektivt med de mest självklara bitarna för
att underlätta min egen utveckling. Peter ger dig verktyg från början till slut och du känner dig väl rustad att utföra de förändringar som krävs."
Mikael Hollsten, entreprenör, TV-profil och grundare
av företaget och varumärket Aldrig Vila.
Peter Nilsson Kommunikation & Förändring 1 9789163779381 -
Att leda förändring. Hur svårt kan det vara?
Häftad bok. Peter Nilsson Kommunikation & Förändring. 1 uppl. 2015. 174 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163779381
- Titel
- Att leda förändring. Hur svårt kan det vara?
- Författare
- Nilsson, Peter
- Förlag
- Peter Nilsson Kommunikation & Förändring
- Utgivningsår
- 2015
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 150 x 225 mm Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 280 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- ”Med ett positivt anslag lyckas Peter Nilsson förmedla utmaningarna kring förändringsprocesser på ett lättförståeligt, engagerande och användarorienterat sätt. Att ha kapacitet att både förändra och förändras blir idag allt viktigare, och tack vare bokens tredelade fokus - förändringsledaren, tonårsföräldern och idrottaren - är boken relevant för en stor målgrupp där alla kan känna igen sig. Som kommunikationsforskare ser jag hur boken
kan appliceras både inom och utanför organisationer för att skapa motivation och engagemang. Rekommenderad läsning för ledare, kommunikatörer och alla som är intresserade av att förändra sig själva eller människor i sin närhet."
Erik Modig, forskare på Handelshögskolan i Stockholm och författare till boken “Kontroll”
"Det är väldigt uppfriskande att läsa en bok som lyckas blanda en sådan taktil och äkta känsla med nya teknologiska grepp, genom QR-kodernas videoklipp. Peter Nilsson lyckas via dessa grepp visa på tydliga exempel, förstärka upplevelsen och underlätta pedagogiken.
Redan i inledningen känner jag igen mig i hinder som jag inte stannat upp och ifrågasatt. Nu inser jag att jag kan arbeta effektivt med de mest självklara bitarna för
att underlätta min egen utveckling. Peter ger dig verktyg från början till slut och du känner dig väl rustad att utföra de förändringar som krävs."
Mikael Hollsten, entreprenör, TV-profil och grundare
av företaget och varumärket Aldrig Vila.
Peter Nilsson Kommunikation & Förändring 1 9789163779381 -
Att leda förändring. Hur svårt kan det vara?
Häftad bok.
Nyskick. Peter Nilsson Kommunikation och Förändring AB. 1 uppl. 2015. 174 sidor. Oläst. Förlagsny.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163779381
- Titel
- Att leda förändring. Hur svårt kan det vara?
- Författare
- Nilsson, Peter
- Förlag
- Peter Nilsson Kommunikation & Förändring
- Utgivningsår
- 2015
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 150 x 225 mm Ryggbredd 9 mm
- Vikt
- 280 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- ”Med ett positivt anslag lyckas Peter Nilsson förmedla utmaningarna kring förändringsprocesser på ett lättförståeligt, engagerande och användarorienterat sätt. Att ha kapacitet att både förändra och förändras blir idag allt viktigare, och tack vare bokens tredelade fokus - förändringsledaren, tonårsföräldern och idrottaren - är boken relevant för en stor målgrupp där alla kan känna igen sig. Som kommunikationsforskare ser jag hur boken
kan appliceras både inom och utanför organisationer för att skapa motivation och engagemang. Rekommenderad läsning för ledare, kommunikatörer och alla som är intresserade av att förändra sig själva eller människor i sin närhet."
Erik Modig, forskare på Handelshögskolan i Stockholm och författare till boken “Kontroll”
"Det är väldigt uppfriskande att läsa en bok som lyckas blanda en sådan taktil och äkta känsla med nya teknologiska grepp, genom QR-kodernas videoklipp. Peter Nilsson lyckas via dessa grepp visa på tydliga exempel, förstärka upplevelsen och underlätta pedagogiken.
Redan i inledningen känner jag igen mig i hinder som jag inte stannat upp och ifrågasatt. Nu inser jag att jag kan arbeta effektivt med de mest självklara bitarna för
att underlätta min egen utveckling. Peter ger dig verktyg från början till slut och du känner dig väl rustad att utföra de förändringar som krävs."
Mikael Hollsten, entreprenör, TV-profil och grundare
av företaget och varumärket Aldrig Vila.
9789163779381
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn