-
9 : nio resonemang om varumärken och varumärk...
Häftad bok. Nine Yards. 1 uppl. 2014. 197 sidor.
Gott skick. Boken är endast läst en gång men har legat lite böjt så att den är lite böjd i formen. Annars fina sidor.
FRI FRAKT inrikes- ISBN
- 9789163759338
- Titel
- 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation
- Författare
- Svedberg, Jörgen
- Förlag
- Nine Yards
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 197 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 150 x 220 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 483 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Varor och tjänster är sedan en tid tillbaka inte längre tillräckligt för att skaffa sig lojala köpare, konsumenter och följeslagare. Enbart fördelaktiga produktegenskaper räcker inte längre till för att övertyga. I stället har varumärket, och vårt förhållande till detta, mer och mer kommit att stå i fokus då det handlar om de val vi gör och – i slutändan – huruvida ett företag eller till och med en hel bransch är lyckosam eller misslyckas kapitalt. För att komma tillrätta med detta glapp och ge varumärken och deras historier smak och färg, har kommunikatörer och marknadsförare mer och mer kommit att luta sig mot begrepp som Brand Experience, Storytelling och Content Marketing.
I boken 9 sammanfattar Jörgen Svedberg sina och Brand Experience-byrån Nine Yards samlade erfarenheter och insikter om varumärkeskommunikation. Han gör det i nio resonemang och på ett sätt som berör alla, men kanske speciellt dig som ansvarar för ett varumärke, oavsett om det gäller ett företag, organisation, förening eller en person. Det handlar om förutsättningar om att förstå, hitta sitt varför, definiera ett tydligt ledarskap och om att hitta verktygen för att orka, hela vägen fram till ett omtyckt, kanske till och med älskat, varumärke.
Om författaren.
Jörgen Svedberg har arbetat med strategisk och taktisk kommunikation i mer än 30 år. Han har arbetat för en lång rad svenska industri- och tjänsteföretag och offentliga organisationer. Jörgen arbetar idag främst som rådgivare inom varumärkeskommunikation och varumärkesutveckling.
Nine Yards 1 9789163759338 -
9 : nio resonemang om varumärken och varumärk...
Häftad bok. Nine Yards. 1 uppl. 2014. 197 sidor.
Nära nyskick. PRESENTSKICK.
Varor och tjänster är sedan en tid tillbaka inte längre tillräckligt för att skaffa sig lojala köpare, konsumenter och följeslagare. Enbart fördelaktiga produktegenskaper räcker inte längre till för att övertyga. I stället har varumärket, o läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163759338
- Titel
- 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation
- Författare
- Svedberg, Jörgen
- Förlag
- Nine Yards
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 197 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 150 x 220 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 483 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Varor och tjänster är sedan en tid tillbaka inte längre tillräckligt för att skaffa sig lojala köpare, konsumenter och följeslagare. Enbart fördelaktiga produktegenskaper räcker inte längre till för att övertyga. I stället har varumärket, och vårt förhållande till detta, mer och mer kommit att stå i fokus då det handlar om de val vi gör och – i slutändan – huruvida ett företag eller till och med en hel bransch är lyckosam eller misslyckas kapitalt. För att komma tillrätta med detta glapp och ge varumärken och deras historier smak och färg, har kommunikatörer och marknadsförare mer och mer kommit att luta sig mot begrepp som Brand Experience, Storytelling och Content Marketing.
I boken 9 sammanfattar Jörgen Svedberg sina och Brand Experience-byrån Nine Yards samlade erfarenheter och insikter om varumärkeskommunikation. Han gör det i nio resonemang och på ett sätt som berör alla, men kanske speciellt dig som ansvarar för ett varumärke, oavsett om det gäller ett företag, organisation, förening eller en person. Det handlar om förutsättningar om att förstå, hitta sitt varför, definiera ett tydligt ledarskap och om att hitta verktygen för att orka, hela vägen fram till ett omtyckt, kanske till och med älskat, varumärke.
Om författaren.
Jörgen Svedberg har arbetat med strategisk och taktisk kommunikation i mer än 30 år. Han har arbetat för en lång rad svenska industri- och tjänsteföretag och offentliga organisationer. Jörgen arbetar idag främst som rådgivare inom varumärkeskommunikation och varumärkesutveckling.
Nine Yards 1 9789163759338
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn