-
Medierna och etiken
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 2017. 190 sidor.
Nyskick. ///Förlagets beskrivning: VAD BLIR ETIKENS ROLL I DET NYA MEDIELANDSKAP SOM VÄXER FRAM - FINNS SAMMA SPELREGLER FÖR
WEBBJOURNALISTIKEN ELLER KAN MAN TA UT SVÄNGARNA MER I DEM DIGITALA VÄRLDEN? KAN EN ETISK HÅLLNING BLI EN KONKURRENSFÖRDEL FÖR DE TRADITIO läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152339398
- Titel
- Medierna och etiken
- Författare
- Ahlqvist, Martin
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2017
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 150 x 210 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 314 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En helt ny bok om medieetik och dess roll i det framtida samhället skriven av Martin Ahlquist och Tommy Borglund. "Det behövs en förnyad diskussion om medieetikens funktion i ett nytt mediesamhälle. Den diskussionen vill vi vara med och bidra till. Vi hoppas och tror att den här boken ska vara till nytta, inte bara för journalister och studerande av kommunikation och journalistik, utan också för alla som i sitt jobb eller i sin vardag på något sätt påverkas av mediernas rapportering- både de ansvariga och de oansvariga utgivarna," säger Martin Ahlquist och Tommy Borglund. Boken innehåller intervjuer med: Hanna Stjärne, VD Sveriges Television, Thomas Peterssohn, mediechef med tidigare positioner som VD på MittMedia, TT och chefredaktör för Affärsvärlden, Lisa Bjurwald, journalist och chefredaktör för Författaren, Mårten Schultz, professor i civilrätt vid Stockholms universitet och författare, Sofia Olsson Olsén, chefredaktör Aftonbladet, Ola Sigvardsson, Allmänhetens pressombudsman (PO), Jesper Strömbäck, professor i journalistik och medie- och kommunikationsvetenskap vid Göteborgs universitet, och Nicklas Lundblad, adjungerad professor i innovation vid KTH och chef för Googles europeiska samhällspolitiska avdelning.
Sanoma Utbildning 9789152339398 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789152339398
- Titel
- Medierna och etiken
- Författare
- Ahlqvist, Martin
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2017
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 150 x 210 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 314 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En helt ny bok om medieetik och dess roll i det framtida samhället skriven av Martin Ahlquist och Tommy Borglund. "Det behövs en förnyad diskussion om medieetikens funktion i ett nytt mediesamhälle. Den diskussionen vill vi vara med och bidra till. Vi hoppas och tror att den här boken ska vara till nytta, inte bara för journalister och studerande av kommunikation och journalistik, utan också för alla som i sitt jobb eller i sin vardag på något sätt påverkas av mediernas rapportering- både de ansvariga och de oansvariga utgivarna," säger Martin Ahlquist och Tommy Borglund. Boken innehåller intervjuer med: Hanna Stjärne, VD Sveriges Television, Thomas Peterssohn, mediechef med tidigare positioner som VD på MittMedia, TT och chefredaktör för Affärsvärlden, Lisa Bjurwald, journalist och chefredaktör för Författaren, Mårten Schultz, professor i civilrätt vid Stockholms universitet och författare, Sofia Olsson Olsén, chefredaktör Aftonbladet, Ola Sigvardsson, Allmänhetens pressombudsman (PO), Jesper Strömbäck, professor i journalistik och medie- och kommunikationsvetenskap vid Göteborgs universitet, och Nicklas Lundblad, adjungerad professor i innovation vid KTH och chef för Googles europeiska samhällspolitiska avdelning.
Sanoma Utbildning 9789152339398 -
Medierna och etiken
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 2017.
Nyskick. En helt ny bok om medieetik och dess roll i det framtida samhället skriven av Martin Ahlquist och Tommy Borglund.
"Det behövs en förnyad diskussion om medieetikens funktion i ett nytt mediesamhälle. Den diskussionen vill vi vara med och bidra till. Vi läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789152339398
- Titel
- Medierna och etiken
- Författare
- Ahlqvist, Martin
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2017
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 150 x 210 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 314 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En helt ny bok om medieetik och dess roll i det framtida samhället skriven av Martin Ahlquist och Tommy Borglund. "Det behövs en förnyad diskussion om medieetikens funktion i ett nytt mediesamhälle. Den diskussionen vill vi vara med och bidra till. Vi hoppas och tror att den här boken ska vara till nytta, inte bara för journalister och studerande av kommunikation och journalistik, utan också för alla som i sitt jobb eller i sin vardag på något sätt påverkas av mediernas rapportering- både de ansvariga och de oansvariga utgivarna," säger Martin Ahlquist och Tommy Borglund. Boken innehåller intervjuer med: Hanna Stjärne, VD Sveriges Television, Thomas Peterssohn, mediechef med tidigare positioner som VD på MittMedia, TT och chefredaktör för Affärsvärlden, Lisa Bjurwald, journalist och chefredaktör för Författaren, Mårten Schultz, professor i civilrätt vid Stockholms universitet och författare, Sofia Olsson Olsén, chefredaktör Aftonbladet, Ola Sigvardsson, Allmänhetens pressombudsman (PO), Jesper Strömbäck, professor i journalistik och medie- och kommunikationsvetenskap vid Göteborgs universitet, och Nicklas Lundblad, adjungerad professor i innovation vid KTH och chef för Googles europeiska samhällspolitiska avdelning.
Sanoma Utbildning 9789152339398
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn