Organisation av varumärken : för kapitalisering och affärsutveckling
Häftade böcker. Liber. 3 uppl. 2015. 192 sidor.
Organisation av varumärken ger ett vidgat perspektiv på varumärkesstrategi, med fokus på hur varumärken kan organiseras och kopplas samman för att ytterligare stärka respektive varumärke och skapa nya affärer.
Boken är avsedd för kurser i marknadsföring och management, samt för alla de yrkesgrupper (marknadsförare, chefer, konsulter) som i sitt dagliga arbete jobbar med varumärkesfrågor.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789147115150
- Titel
- Organisation av varumärken : för kapitalisering och affärsutveckling
- Författare
- Uggla, Henrik
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 286 g
- Språk
- Svenska