-
Förskollärarens metod- och vetenskapsteori
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2014. 188 sidor.
Mycket gott skick. Överstrykningar finns i några kapitel
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147106585
- Titel
- Förskollärarens metod- och vetenskapsteori
- Författare
- Löfdahl, Annica - Hjalmarsson, Maria - Franzén, Karin
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 188 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 254 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Förskollärarens metod och vetenskapsteori belyser de specifika behov som uppstår då förskolans praktik, lärare eller barn studeras. Författarna tar också upp val av perspektiv, olika metoders möjligheter och begränsningar samt etiska överväganden i relation till studentarbeten.
Läs mer
Bokens författare har alla erfarenhet av forskning med fokus på svensk förskola samt erfarenheter av undervisning i förskola och/eller inom förskollärarprogrammet.
Boken vänder sig till lärare och studenter vid förskollärarprogrammet.
Om författarna
Annica Löfdahl Hultman är förskollärare och professor i pedagogiskt arbete vid Karlstads universitet och har lång erfarenhet av forskning om barn och lärare i förskolan.
Katarina Ribaeus är förskollärare och lektor i pedagogisk arbete vid Karlstads universitet och har framför allt ägnat sig åt forskning som relaterar till olika aspekter av förskolans demokratiuppdrag.
Annica och Katarina leder forskargruppen Utbildningsvetenskapliga studier av barn och ungdom (UBB) och har under de senaste åren särskilt intresserat sig för förskollärarstudenters möjlighet att utvecklas i lärarrollen under utbildningen.
Liber 1 9789147106585 -
Förskollärarens metod- och vetenskapsteori
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2014. 188 sidor.
Mycket gott skick. Förskollärarens metod och vetenskapsteori belyser de specifika behov som uppstår då förskolans praktik, lärare eller barn studeras. Författarna tar också upp val av perspektiv, olika metoders möjligheter och begränsningar samt etiska överväganden i relati läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147106585
- Titel
- Förskollärarens metod- och vetenskapsteori
- Författare
- Löfdahl, Annica - Hjalmarsson, Maria - Franzén, Karin
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 188 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 254 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Förskollärarens metod och vetenskapsteori belyser de specifika behov som uppstår då förskolans praktik, lärare eller barn studeras. Författarna tar också upp val av perspektiv, olika metoders möjligheter och begränsningar samt etiska överväganden i relation till studentarbeten.
Läs mer
Bokens författare har alla erfarenhet av forskning med fokus på svensk förskola samt erfarenheter av undervisning i förskola och/eller inom förskollärarprogrammet.
Boken vänder sig till lärare och studenter vid förskollärarprogrammet.
Om författarna
Annica Löfdahl Hultman är förskollärare och professor i pedagogiskt arbete vid Karlstads universitet och har lång erfarenhet av forskning om barn och lärare i förskolan.
Katarina Ribaeus är förskollärare och lektor i pedagogisk arbete vid Karlstads universitet och har framför allt ägnat sig åt forskning som relaterar till olika aspekter av förskolans demokratiuppdrag.
Annica och Katarina leder forskargruppen Utbildningsvetenskapliga studier av barn och ungdom (UBB) och har under de senaste åren särskilt intresserat sig för förskollärarstudenters möjlighet att utvecklas i lärarrollen under utbildningen.
Liber 1 9789147106585 -
Förskollärarens metod och vetenskapsteori
Inbunden bok.
Gott skick. Liber. uppl.1:3. 2016. 188 s. mindre bruksslitage, ett mindre veck i pärmen i ett av hörnen.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147106585
- Titel
- Förskollärarens metod- och vetenskapsteori
- Författare
- Löfdahl, Annica - Hjalmarsson, Maria - Franzén, Karin
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 188 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 254 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Förskollärarens metod och vetenskapsteori belyser de specifika behov som uppstår då förskolans praktik, lärare eller barn studeras. Författarna tar också upp val av perspektiv, olika metoders möjligheter och begränsningar samt etiska överväganden i relation till studentarbeten.
Läs mer
Bokens författare har alla erfarenhet av forskning med fokus på svensk förskola samt erfarenheter av undervisning i förskola och/eller inom förskollärarprogrammet.
Boken vänder sig till lärare och studenter vid förskollärarprogrammet.
Om författarna
Annica Löfdahl Hultman är förskollärare och professor i pedagogiskt arbete vid Karlstads universitet och har lång erfarenhet av forskning om barn och lärare i förskolan.
Katarina Ribaeus är förskollärare och lektor i pedagogisk arbete vid Karlstads universitet och har framför allt ägnat sig åt forskning som relaterar till olika aspekter av förskolans demokratiuppdrag.
Annica och Katarina leder forskargruppen Utbildningsvetenskapliga studier av barn och ungdom (UBB) och har under de senaste åren särskilt intresserat sig för förskollärarstudenters möjlighet att utvecklas i lärarrollen under utbildningen.
9789147106585 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789147106585
- Titel
- Förskollärarens metod- och vetenskapsteori
- Författare
- Löfdahl, Annica - Hjalmarsson, Maria - Franzén, Karin
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 188 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 254 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Förskollärarens metod och vetenskapsteori belyser de specifika behov som uppstår då förskolans praktik, lärare eller barn studeras. Författarna tar också upp val av perspektiv, olika metoders möjligheter och begränsningar samt etiska överväganden i relation till studentarbeten.
Läs mer
Bokens författare har alla erfarenhet av forskning med fokus på svensk förskola samt erfarenheter av undervisning i förskola och/eller inom förskollärarprogrammet.
Boken vänder sig till lärare och studenter vid förskollärarprogrammet.
Om författarna
Annica Löfdahl Hultman är förskollärare och professor i pedagogiskt arbete vid Karlstads universitet och har lång erfarenhet av forskning om barn och lärare i förskolan.
Katarina Ribaeus är förskollärare och lektor i pedagogisk arbete vid Karlstads universitet och har framför allt ägnat sig åt forskning som relaterar till olika aspekter av förskolans demokratiuppdrag.
Annica och Katarina leder forskargruppen Utbildningsvetenskapliga studier av barn och ungdom (UBB) och har under de senaste åren särskilt intresserat sig för förskollärarstudenters möjlighet att utvecklas i lärarrollen under utbildningen.
Liber 1 9789147106585 -
Förskollärarens metod- och vetenskapsteori
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2014. 188 sidor.
Nyskick. Portot gäller oavsett antal böcker. - Belyser de specifika behov som uppstår då förskolans praktik, lärare eller barn studeras. Författarna tar också upp val av perspektiv, olika metoders möjligheter och begränsningar samt etiska överväganden i relation t läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147106585
- Titel
- Förskollärarens metod- och vetenskapsteori
- Författare
- Löfdahl, Annica - Hjalmarsson, Maria - Franzén, Karin
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 188 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 254 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Förskollärarens metod och vetenskapsteori belyser de specifika behov som uppstår då förskolans praktik, lärare eller barn studeras. Författarna tar också upp val av perspektiv, olika metoders möjligheter och begränsningar samt etiska överväganden i relation till studentarbeten.
Läs mer
Bokens författare har alla erfarenhet av forskning med fokus på svensk förskola samt erfarenheter av undervisning i förskola och/eller inom förskollärarprogrammet.
Boken vänder sig till lärare och studenter vid förskollärarprogrammet.
Om författarna
Annica Löfdahl Hultman är förskollärare och professor i pedagogiskt arbete vid Karlstads universitet och har lång erfarenhet av forskning om barn och lärare i förskolan.
Katarina Ribaeus är förskollärare och lektor i pedagogisk arbete vid Karlstads universitet och har framför allt ägnat sig åt forskning som relaterar till olika aspekter av förskolans demokratiuppdrag.
Annica och Katarina leder forskargruppen Utbildningsvetenskapliga studier av barn och ungdom (UBB) och har under de senaste åren särskilt intresserat sig för förskollärarstudenters möjlighet att utvecklas i lärarrollen under utbildningen.
Liber 1 9789147106585
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn