-
Service Management - ledning och strategi i t...
Häftad bok. Liber. 5 uppl. 2011. 207 sidor.
Mycket gott skick. Format 24 x 16 cm Vikt 430 g.
Häftad bok med mjuka pärmar, FEMTE upplagan, illustrerad med figurer och tabeller i sv/v. Översättning: Christer Ekberg. INNEHÅLL: Förord 1. Myt och verklighet om tjänstesamhället 2. Den nya ekonomiska ekvationen 3. Service läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147097517
- Titel
- Service Management : ledning och strategi i tjänsteproduktion
- Författare
- Normann, Richard
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 207 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 160 x 240 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 419 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken ger en djupare insikt i de personella insatsernas betydelse och en ny blick för marknadsföringen av service och tjänst. Författaren förklarar ”sanningens ögonblick, dvs. det oåterkalleliga ögonblick då t.ex. restauranggästen smakar på sin maträtt – kort sagt då kunden bildar sig en åsikt om den service han köper.
Liber 5 9789147097517
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn