-
Den svenska marknadsföringslagstiftningen
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 14 uppl. 2008. 285 sidor.
Gott skick. Understrykningar i boken
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144053790
- Titel
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen
- Författare
- Carl Anders Svensson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 285 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen bildar ett rikt förgrenat nät av regler som syftar till en effektiv konkurrens och tillbörlig konkurrens mellan företagen samt ett rimligt skydd för konsumenterna. I denna den 14:e upplagan av Den svenska marknadsföringslagstiftningen riktas huvudintresset på den nya Marknadsföringslagen, som trädde i kraft den 1 juli 2008. Nya MFL tillhör givetvis de centrala delarna av det hithörande rättssystemet tillsammans med den omarbetade Konkurrenslagen och Produktsäkerhetslagen, vilka också tas upp i boken. Den köprättsliga lagstiftningen, Lotterilagen, Lagen om namn och bild i reklam och reglerna angående mutor och bestickning behandlas också liksom näringslivets egenåtgärder i form av etiska normer för marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 14 9789144053790 -
Den svenska marknadsföringslagstiftningen
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 14 uppl. 2008. 285 sidor.
Mycket gott skick. Utgallrad bok.
Finns få tecken på användning.
Utan anteckningar eller understrykningar.
Har mer kurslitteratur på min sida.
Fråga gärna om du söker efter någonting. … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144053790
- Titel
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen
- Författare
- Carl Anders Svensson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 285 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen bildar ett rikt förgrenat nät av regler som syftar till en effektiv konkurrens och tillbörlig konkurrens mellan företagen samt ett rimligt skydd för konsumenterna. I denna den 14:e upplagan av Den svenska marknadsföringslagstiftningen riktas huvudintresset på den nya Marknadsföringslagen, som trädde i kraft den 1 juli 2008. Nya MFL tillhör givetvis de centrala delarna av det hithörande rättssystemet tillsammans med den omarbetade Konkurrenslagen och Produktsäkerhetslagen, vilka också tas upp i boken. Den köprättsliga lagstiftningen, Lotterilagen, Lagen om namn och bild i reklam och reglerna angående mutor och bestickning behandlas också liksom näringslivets egenåtgärder i form av etiska normer för marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 14 9789144053790 -
Den svenska marknadsföringslagstiftningen
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 14 uppl. 2008. 285 sidor.
Mycket gott skick. Inga skador eller anteckningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144053790
- Titel
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen
- Författare
- Carl Anders Svensson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 285 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen bildar ett rikt förgrenat nät av regler som syftar till en effektiv konkurrens och tillbörlig konkurrens mellan företagen samt ett rimligt skydd för konsumenterna. I denna den 14:e upplagan av Den svenska marknadsföringslagstiftningen riktas huvudintresset på den nya Marknadsföringslagen, som trädde i kraft den 1 juli 2008. Nya MFL tillhör givetvis de centrala delarna av det hithörande rättssystemet tillsammans med den omarbetade Konkurrenslagen och Produktsäkerhetslagen, vilka också tas upp i boken. Den köprättsliga lagstiftningen, Lotterilagen, Lagen om namn och bild i reklam och reglerna angående mutor och bestickning behandlas också liksom näringslivets egenåtgärder i form av etiska normer för marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 14 9789144053790 -
Den svenska marknadsföringslagstiftningen
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 14 uppl. 2008. 285 sidor.
Mycket gott skick. Delvis illustrerad. Inga understrykningar eller anteckningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144053790
- Titel
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen
- Författare
- Carl Anders Svensson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 285 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen bildar ett rikt förgrenat nät av regler som syftar till en effektiv konkurrens och tillbörlig konkurrens mellan företagen samt ett rimligt skydd för konsumenterna. I denna den 14:e upplagan av Den svenska marknadsföringslagstiftningen riktas huvudintresset på den nya Marknadsföringslagen, som trädde i kraft den 1 juli 2008. Nya MFL tillhör givetvis de centrala delarna av det hithörande rättssystemet tillsammans med den omarbetade Konkurrenslagen och Produktsäkerhetslagen, vilka också tas upp i boken. Den köprättsliga lagstiftningen, Lotterilagen, Lagen om namn och bild i reklam och reglerna angående mutor och bestickning behandlas också liksom näringslivets egenåtgärder i form av etiska normer för marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 14 9789144053790 -
Den svenska marknadsföringslagstiftningen.
Studentlitteratur förlag, 14:e uppl. 2008. 286 sid.
Gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144053790
- Titel
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen
- Författare
- Carl Anders Svensson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 285 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen bildar ett rikt förgrenat nät av regler som syftar till en effektiv konkurrens och tillbörlig konkurrens mellan företagen samt ett rimligt skydd för konsumenterna. I denna den 14:e upplagan av Den svenska marknadsföringslagstiftningen riktas huvudintresset på den nya Marknadsföringslagen, som trädde i kraft den 1 juli 2008. Nya MFL tillhör givetvis de centrala delarna av det hithörande rättssystemet tillsammans med den omarbetade Konkurrenslagen och Produktsäkerhetslagen, vilka också tas upp i boken. Den köprättsliga lagstiftningen, Lotterilagen, Lagen om namn och bild i reklam och reglerna angående mutor och bestickning behandlas också liksom näringslivets egenåtgärder i form av etiska normer för marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
9789144053790 -
Den svenska marknadsföringslagstiftningen
Studentlitteratur, 2008. Fjortonde upplagan. Limhäftad, mjuka pärmar. 285 sid. I fint skick. Vikt 460 g.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144053790
- Titel
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen
- Författare
- Carl Anders Svensson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 285 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen bildar ett rikt förgrenat nät av regler som syftar till en effektiv konkurrens och tillbörlig konkurrens mellan företagen samt ett rimligt skydd för konsumenterna. I denna den 14:e upplagan av Den svenska marknadsföringslagstiftningen riktas huvudintresset på den nya Marknadsföringslagen, som trädde i kraft den 1 juli 2008. Nya MFL tillhör givetvis de centrala delarna av det hithörande rättssystemet tillsammans med den omarbetade Konkurrenslagen och Produktsäkerhetslagen, vilka också tas upp i boken. Den köprättsliga lagstiftningen, Lotterilagen, Lagen om namn och bild i reklam och reglerna angående mutor och bestickning behandlas också liksom näringslivets egenåtgärder i form av etiska normer för marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
9789144053790 -
Den svenska marknadsföringslagstiftningen
14., [uppdaterade] uppl.
Studentlitteratur, 2008
285 sid. understrykning på femsior men i nyskickInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144053790
- Titel
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen
- Författare
- Carl Anders Svensson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 285 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen bildar ett rikt förgrenat nät av regler som syftar till en effektiv konkurrens och tillbörlig konkurrens mellan företagen samt ett rimligt skydd för konsumenterna. I denna den 14:e upplagan av Den svenska marknadsföringslagstiftningen riktas huvudintresset på den nya Marknadsföringslagen, som trädde i kraft den 1 juli 2008. Nya MFL tillhör givetvis de centrala delarna av det hithörande rättssystemet tillsammans med den omarbetade Konkurrenslagen och Produktsäkerhetslagen, vilka också tas upp i boken. Den köprättsliga lagstiftningen, Lotterilagen, Lagen om namn och bild i reklam och reglerna angående mutor och bestickning behandlas också liksom näringslivets egenåtgärder i form av etiska normer för marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
9789144053790 -
Den svenska marknadsföringslagstiftningen.
Häftad. Boken är i mycket gott skick. 2008
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144053790
- Titel
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen
- Författare
- Carl Anders Svensson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 285 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen bildar ett rikt förgrenat nät av regler som syftar till en effektiv konkurrens och tillbörlig konkurrens mellan företagen samt ett rimligt skydd för konsumenterna. I denna den 14:e upplagan av Den svenska marknadsföringslagstiftningen riktas huvudintresset på den nya Marknadsföringslagen, som trädde i kraft den 1 juli 2008. Nya MFL tillhör givetvis de centrala delarna av det hithörande rättssystemet tillsammans med den omarbetade Konkurrenslagen och Produktsäkerhetslagen, vilka också tas upp i boken. Den köprättsliga lagstiftningen, Lotterilagen, Lagen om namn och bild i reklam och reglerna angående mutor och bestickning behandlas också liksom näringslivets egenåtgärder i form av etiska normer för marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
9789144053790 -
Den svenska marknadsföringslagstiftningen
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 14 uppl. 2008. 285 sidor.
Nyskick. Namnteckning överst på förtitelsidan. 22,2 x 15,5 cm. 466 g
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144053790
- Titel
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen
- Författare
- Carl Anders Svensson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 285 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen bildar ett rikt förgrenat nät av regler som syftar till en effektiv konkurrens och tillbörlig konkurrens mellan företagen samt ett rimligt skydd för konsumenterna. I denna den 14:e upplagan av Den svenska marknadsföringslagstiftningen riktas huvudintresset på den nya Marknadsföringslagen, som trädde i kraft den 1 juli 2008. Nya MFL tillhör givetvis de centrala delarna av det hithörande rättssystemet tillsammans med den omarbetade Konkurrenslagen och Produktsäkerhetslagen, vilka också tas upp i boken. Den köprättsliga lagstiftningen, Lotterilagen, Lagen om namn och bild i reklam och reglerna angående mutor och bestickning behandlas också liksom näringslivets egenåtgärder i form av etiska normer för marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 14 9789144053790 -
Den svenska marknadsföringslagstiftningen
Häftad bok. Studentlitteratur AB. Ny upplaga uppl. 2008. 285 sidor.
Nyskick. Namnteckning överst på titelsidan. 22,4 x 15,7 cm. 467 g
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144053790
- Titel
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen
- Författare
- Carl Anders Svensson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 285 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen bildar ett rikt förgrenat nät av regler som syftar till en effektiv konkurrens och tillbörlig konkurrens mellan företagen samt ett rimligt skydd för konsumenterna. I denna den 14:e upplagan av Den svenska marknadsföringslagstiftningen riktas huvudintresset på den nya Marknadsföringslagen, som trädde i kraft den 1 juli 2008. Nya MFL tillhör givetvis de centrala delarna av det hithörande rättssystemet tillsammans med den omarbetade Konkurrenslagen och Produktsäkerhetslagen, vilka också tas upp i boken. Den köprättsliga lagstiftningen, Lotterilagen, Lagen om namn och bild i reklam och reglerna angående mutor och bestickning behandlas också liksom näringslivets egenåtgärder i form av etiska normer för marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB Ny upplaga 9789144053790 -
Den svenska marknadsföringslagstiftningen
Häftad bok. Studentlitteratur AB. Ny upplaga uppl. 2008. 285 sidor.
Nyskick. 22,2 x 15,5 cm. 459 g
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144053790
- Titel
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen
- Författare
- Carl Anders Svensson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 285 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den svenska marknadsföringslagstiftningen bildar ett rikt förgrenat nät av regler som syftar till en effektiv konkurrens och tillbörlig konkurrens mellan företagen samt ett rimligt skydd för konsumenterna. I denna den 14:e upplagan av Den svenska marknadsföringslagstiftningen riktas huvudintresset på den nya Marknadsföringslagen, som trädde i kraft den 1 juli 2008. Nya MFL tillhör givetvis de centrala delarna av det hithörande rättssystemet tillsammans med den omarbetade Konkurrenslagen och Produktsäkerhetslagen, vilka också tas upp i boken. Den köprättsliga lagstiftningen, Lotterilagen, Lagen om namn och bild i reklam och reglerna angående mutor och bestickning behandlas också liksom näringslivets egenåtgärder i form av etiska normer för marknadsföring.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB Ny upplaga 9789144053790
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn