-
Företag och marknad - textbok - Samarbete och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 3 uppl. 2006. 585 sidor.
Hyggligt skick. Färgmarkeringar förekommer.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144034775
- Titel
- Företag och marknad - textbok - Samarbete och konkurrens
- Författare
- Ljung, Jörgen - Nilsson, Per - Olsson, Ulf E.
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 585 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 839 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Företag och marknad är ett grundläggande läromedel i företagsekonomi. Materialet består av en huvudbok, en övningsbok med praktikfall samt en artikelsamling. Huvudboken är indelad i fyra delar:Del I: Marknader och marknadsföring. I bokens första del behandlas såväl konsumentmarknader som producentmarknader och marknadsföring av tjänster.Del II: Kalkyler och beslut. Här ligger fokus på kalkylering, investering och prissättning.Del III: Organisation, ledning och förändringsarbete. I denna del diskuteras olika aspekter på organisationer, hur organisationer leds och förändras samt relationerna till omvärlden.Del IV: Extern ekonomisk information. Den avslutande delen baseras på en verklig årsredovisning som visar hur dess olika delar balansräkning, resultaträkning och kassaflödesanalys byggs upp och hänger ihop.Övningsboken har samma struktur som huvudboken och innehåller tre verklighetsbaserade praktikfall med övningsuppgifter samt instuderingsfrågor och övningar till texterna i huvudboken. Här finns också anvisningar för rapportskrivande och arbete med praktikfall. Artikelsamlingen innehåller aktuella artiklar som kan ses som ett komplement till huvudboken.Inför den tredje upplagan har såväl texterna i grundboken som praktikfall och övningar reviderats grundligt.Företag och marknad är avsett för grundläggande kurser i företagsekonomi vid universitet och högskolor.OBS! I bokens förord (första tryckningen) hänvisas till en elektronisk artikelsamling på webbplatsen till "Företag och marknad".Denna finns tyvärr inte utan istället hänvisar vi till den förra upplagan av artikelsamlingen i tryckt form.Läs mer på www.studentlitteratur.se/4652
Studentlitteratur AB 3 9789144034775 -
Företag och marknad - textbok - Samarbete och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 3 uppl. 2006. 585 sidor.
Nära nyskick. Inga anteckningar eller överstrykningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144034775
- Titel
- Företag och marknad - textbok - Samarbete och konkurrens
- Författare
- Ljung, Jörgen - Nilsson, Per - Olsson, Ulf E.
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 585 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 839 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Företag och marknad är ett grundläggande läromedel i företagsekonomi. Materialet består av en huvudbok, en övningsbok med praktikfall samt en artikelsamling. Huvudboken är indelad i fyra delar:Del I: Marknader och marknadsföring. I bokens första del behandlas såväl konsumentmarknader som producentmarknader och marknadsföring av tjänster.Del II: Kalkyler och beslut. Här ligger fokus på kalkylering, investering och prissättning.Del III: Organisation, ledning och förändringsarbete. I denna del diskuteras olika aspekter på organisationer, hur organisationer leds och förändras samt relationerna till omvärlden.Del IV: Extern ekonomisk information. Den avslutande delen baseras på en verklig årsredovisning som visar hur dess olika delar balansräkning, resultaträkning och kassaflödesanalys byggs upp och hänger ihop.Övningsboken har samma struktur som huvudboken och innehåller tre verklighetsbaserade praktikfall med övningsuppgifter samt instuderingsfrågor och övningar till texterna i huvudboken. Här finns också anvisningar för rapportskrivande och arbete med praktikfall. Artikelsamlingen innehåller aktuella artiklar som kan ses som ett komplement till huvudboken.Inför den tredje upplagan har såväl texterna i grundboken som praktikfall och övningar reviderats grundligt.Företag och marknad är avsett för grundläggande kurser i företagsekonomi vid universitet och högskolor.OBS! I bokens förord (första tryckningen) hänvisas till en elektronisk artikelsamling på webbplatsen till "Företag och marknad".Denna finns tyvärr inte utan istället hänvisar vi till den förra upplagan av artikelsamlingen i tryckt form.Läs mer på www.studentlitteratur.se/4652
Studentlitteratur AB 3 9789144034775 -
Företag och marknad - textbok - Samarbete och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 3 uppl. 2006. 585 sidor.
Mycket gott skick. Läst skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144034775
- Titel
- Företag och marknad - textbok - Samarbete och konkurrens
- Författare
- Ljung, Jörgen - Nilsson, Per - Olsson, Ulf E.
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 585 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 839 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Företag och marknad är ett grundläggande läromedel i företagsekonomi. Materialet består av en huvudbok, en övningsbok med praktikfall samt en artikelsamling. Huvudboken är indelad i fyra delar:Del I: Marknader och marknadsföring. I bokens första del behandlas såväl konsumentmarknader som producentmarknader och marknadsföring av tjänster.Del II: Kalkyler och beslut. Här ligger fokus på kalkylering, investering och prissättning.Del III: Organisation, ledning och förändringsarbete. I denna del diskuteras olika aspekter på organisationer, hur organisationer leds och förändras samt relationerna till omvärlden.Del IV: Extern ekonomisk information. Den avslutande delen baseras på en verklig årsredovisning som visar hur dess olika delar balansräkning, resultaträkning och kassaflödesanalys byggs upp och hänger ihop.Övningsboken har samma struktur som huvudboken och innehåller tre verklighetsbaserade praktikfall med övningsuppgifter samt instuderingsfrågor och övningar till texterna i huvudboken. Här finns också anvisningar för rapportskrivande och arbete med praktikfall. Artikelsamlingen innehåller aktuella artiklar som kan ses som ett komplement till huvudboken.Inför den tredje upplagan har såväl texterna i grundboken som praktikfall och övningar reviderats grundligt.Företag och marknad är avsett för grundläggande kurser i företagsekonomi vid universitet och högskolor.OBS! I bokens förord (första tryckningen) hänvisas till en elektronisk artikelsamling på webbplatsen till "Företag och marknad".Denna finns tyvärr inte utan istället hänvisar vi till den förra upplagan av artikelsamlingen i tryckt form.Läs mer på www.studentlitteratur.se/4652
Studentlitteratur AB 3 9789144034775 -
Företag och marknad
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2007. 585 s. Häftad. 822 gram.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144034775
- Titel
- Företag och marknad - textbok - Samarbete och konkurrens
- Författare
- Ljung, Jörgen - Nilsson, Per - Olsson, Ulf E.
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 585 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 839 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Företag och marknad är ett grundläggande läromedel i företagsekonomi. Materialet består av en huvudbok, en övningsbok med praktikfall samt en artikelsamling. Huvudboken är indelad i fyra delar:Del I: Marknader och marknadsföring. I bokens första del behandlas såväl konsumentmarknader som producentmarknader och marknadsföring av tjänster.Del II: Kalkyler och beslut. Här ligger fokus på kalkylering, investering och prissättning.Del III: Organisation, ledning och förändringsarbete. I denna del diskuteras olika aspekter på organisationer, hur organisationer leds och förändras samt relationerna till omvärlden.Del IV: Extern ekonomisk information. Den avslutande delen baseras på en verklig årsredovisning som visar hur dess olika delar balansräkning, resultaträkning och kassaflödesanalys byggs upp och hänger ihop.Övningsboken har samma struktur som huvudboken och innehåller tre verklighetsbaserade praktikfall med övningsuppgifter samt instuderingsfrågor och övningar till texterna i huvudboken. Här finns också anvisningar för rapportskrivande och arbete med praktikfall. Artikelsamlingen innehåller aktuella artiklar som kan ses som ett komplement till huvudboken.Inför den tredje upplagan har såväl texterna i grundboken som praktikfall och övningar reviderats grundligt.Företag och marknad är avsett för grundläggande kurser i företagsekonomi vid universitet och högskolor.OBS! I bokens förord (första tryckningen) hänvisas till en elektronisk artikelsamling på webbplatsen till "Företag och marknad".Denna finns tyvärr inte utan istället hänvisar vi till den förra upplagan av artikelsamlingen i tryckt form.Läs mer på www.studentlitteratur.se/4652
9789144034775 -
Företag och marknad
Häftad bok. Studentlitteratur AB. Tredje upplagan uppl. 2007. 589 s. Häftad. 810 gram.
Nära nyskick. Något skav på omslaget.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144034775
- Titel
- Företag och marknad - textbok - Samarbete och konkurrens
- Författare
- Ljung, Jörgen - Nilsson, Per - Olsson, Ulf E.
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 585 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 839 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Företag och marknad är ett grundläggande läromedel i företagsekonomi. Materialet består av en huvudbok, en övningsbok med praktikfall samt en artikelsamling. Huvudboken är indelad i fyra delar:Del I: Marknader och marknadsföring. I bokens första del behandlas såväl konsumentmarknader som producentmarknader och marknadsföring av tjänster.Del II: Kalkyler och beslut. Här ligger fokus på kalkylering, investering och prissättning.Del III: Organisation, ledning och förändringsarbete. I denna del diskuteras olika aspekter på organisationer, hur organisationer leds och förändras samt relationerna till omvärlden.Del IV: Extern ekonomisk information. Den avslutande delen baseras på en verklig årsredovisning som visar hur dess olika delar balansräkning, resultaträkning och kassaflödesanalys byggs upp och hänger ihop.Övningsboken har samma struktur som huvudboken och innehåller tre verklighetsbaserade praktikfall med övningsuppgifter samt instuderingsfrågor och övningar till texterna i huvudboken. Här finns också anvisningar för rapportskrivande och arbete med praktikfall. Artikelsamlingen innehåller aktuella artiklar som kan ses som ett komplement till huvudboken.Inför den tredje upplagan har såväl texterna i grundboken som praktikfall och övningar reviderats grundligt.Företag och marknad är avsett för grundläggande kurser i företagsekonomi vid universitet och högskolor.OBS! I bokens förord (första tryckningen) hänvisas till en elektronisk artikelsamling på webbplatsen till "Företag och marknad".Denna finns tyvärr inte utan istället hänvisar vi till den förra upplagan av artikelsamlingen i tryckt form.Läs mer på www.studentlitteratur.se/4652
9789144034775 -
Företag och marknad Samarbete och konkurrens...
Häftad bok.
Studentlitteratur. 3:e uppl. Copyright 2007. 589 s. Häftad. 22x15,5cm. 840 gram. Pärmen något nött inlagan nära nyskick.
(Rum 1).Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144034775
- Titel
- Företag och marknad - textbok - Samarbete och konkurrens
- Författare
- Ljung, Jörgen - Nilsson, Per - Olsson, Ulf E.
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 585 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 839 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Företag och marknad är ett grundläggande läromedel i företagsekonomi. Materialet består av en huvudbok, en övningsbok med praktikfall samt en artikelsamling. Huvudboken är indelad i fyra delar:Del I: Marknader och marknadsföring. I bokens första del behandlas såväl konsumentmarknader som producentmarknader och marknadsföring av tjänster.Del II: Kalkyler och beslut. Här ligger fokus på kalkylering, investering och prissättning.Del III: Organisation, ledning och förändringsarbete. I denna del diskuteras olika aspekter på organisationer, hur organisationer leds och förändras samt relationerna till omvärlden.Del IV: Extern ekonomisk information. Den avslutande delen baseras på en verklig årsredovisning som visar hur dess olika delar balansräkning, resultaträkning och kassaflödesanalys byggs upp och hänger ihop.Övningsboken har samma struktur som huvudboken och innehåller tre verklighetsbaserade praktikfall med övningsuppgifter samt instuderingsfrågor och övningar till texterna i huvudboken. Här finns också anvisningar för rapportskrivande och arbete med praktikfall. Artikelsamlingen innehåller aktuella artiklar som kan ses som ett komplement till huvudboken.Inför den tredje upplagan har såväl texterna i grundboken som praktikfall och övningar reviderats grundligt.Företag och marknad är avsett för grundläggande kurser i företagsekonomi vid universitet och högskolor.OBS! I bokens förord (första tryckningen) hänvisas till en elektronisk artikelsamling på webbplatsen till "Företag och marknad".Denna finns tyvärr inte utan istället hänvisar vi till den förra upplagan av artikelsamlingen i tryckt form.Läs mer på www.studentlitteratur.se/4652
9789144034775 -
Företag och marknad - textbok - Samarbete och...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. Tredje upplagan uppl. 2010. 585 sidor.
Nära nyskick. 22,4 x 15,5 cm. 839 g
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144034775
- Titel
- Företag och marknad - textbok - Samarbete och konkurrens
- Författare
- Ljung, Jörgen - Nilsson, Per - Olsson, Ulf E.
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 585 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 839 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Företag och marknad är ett grundläggande läromedel i företagsekonomi. Materialet består av en huvudbok, en övningsbok med praktikfall samt en artikelsamling. Huvudboken är indelad i fyra delar:Del I: Marknader och marknadsföring. I bokens första del behandlas såväl konsumentmarknader som producentmarknader och marknadsföring av tjänster.Del II: Kalkyler och beslut. Här ligger fokus på kalkylering, investering och prissättning.Del III: Organisation, ledning och förändringsarbete. I denna del diskuteras olika aspekter på organisationer, hur organisationer leds och förändras samt relationerna till omvärlden.Del IV: Extern ekonomisk information. Den avslutande delen baseras på en verklig årsredovisning som visar hur dess olika delar balansräkning, resultaträkning och kassaflödesanalys byggs upp och hänger ihop.Övningsboken har samma struktur som huvudboken och innehåller tre verklighetsbaserade praktikfall med övningsuppgifter samt instuderingsfrågor och övningar till texterna i huvudboken. Här finns också anvisningar för rapportskrivande och arbete med praktikfall. Artikelsamlingen innehåller aktuella artiklar som kan ses som ett komplement till huvudboken.Inför den tredje upplagan har såväl texterna i grundboken som praktikfall och övningar reviderats grundligt.Företag och marknad är avsett för grundläggande kurser i företagsekonomi vid universitet och högskolor.OBS! I bokens förord (första tryckningen) hänvisas till en elektronisk artikelsamling på webbplatsen till "Företag och marknad".Denna finns tyvärr inte utan istället hänvisar vi till den förra upplagan av artikelsamlingen i tryckt form.Läs mer på www.studentlitteratur.se/4652
Studentlitteratur AB Tredje upplagan 9789144034775
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn