-
Marknadsföring i teori och praktik
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 3 uppl. 2003. 327 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144030975
- Titel
- Marknadsföring i teori och praktik
- Författare
- Mats Magnusson - Håkan Forssblad
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 327 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 466 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I denna bok får du en komplett introduktion till de senaste trenderna inom marknadsföringen samt till ämnets klassiska, tidlösa teorier. Författarna belyser lättförståeligt både de teoretiska och de praktiska sidorna av ämnet. Boken utgör ett direkt hjälpmedel i marknadsarbetet i såväl stora som små, privata som offentliga, traditionella som innovativa organisationer.
I denna upplaga har bl.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 3 9144030975 -
Marknadsföring i teori och praktik
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 3 uppl. 2003. 327 sidor.
Gott skick. Fläck på framsida. Namn på försättsblad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144030975
- Titel
- Marknadsföring i teori och praktik
- Författare
- Mats Magnusson - Håkan Forssblad
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 327 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 466 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I denna bok får du en komplett introduktion till de senaste trenderna inom marknadsföringen samt till ämnets klassiska, tidlösa teorier. Författarna belyser lättförståeligt både de teoretiska och de praktiska sidorna av ämnet. Boken utgör ett direkt hjälpmedel i marknadsarbetet i såväl stora som små, privata som offentliga, traditionella som innovativa organisationer.
I denna upplaga har bl.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 3 9789144030975 -
Marknadsföring i teori och praktik
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 3 uppl. 2003. 327 sidor.
Mycket gott skick. Inga understrykningar eller anteckningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144030975
- Titel
- Marknadsföring i teori och praktik
- Författare
- Mats Magnusson - Håkan Forssblad
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 327 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 466 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I denna bok får du en komplett introduktion till de senaste trenderna inom marknadsföringen samt till ämnets klassiska, tidlösa teorier. Författarna belyser lättförståeligt både de teoretiska och de praktiska sidorna av ämnet. Boken utgör ett direkt hjälpmedel i marknadsarbetet i såväl stora som små, privata som offentliga, traditionella som innovativa organisationer.
I denna upplaga har bl.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 3 9144030975 -
Marknadsföring i teori och praktik
Häftad bok. Studentlitteratur. 3 uppl. 2003. 327 s. Häftad. 22x15cm. 470 gram.
Gott skick. Rest av Prislapp på baksidan Finns namn i.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144030975
- Titel
- Marknadsföring i teori och praktik
- Författare
- Mats Magnusson - Håkan Forssblad
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 327 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 466 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I denna bok får du en komplett introduktion till de senaste trenderna inom marknadsföringen samt till ämnets klassiska, tidlösa teorier. Författarna belyser lättförståeligt både de teoretiska och de praktiska sidorna av ämnet. Boken utgör ett direkt hjälpmedel i marknadsarbetet i såväl stora som små, privata som offentliga, traditionella som innovativa organisationer.
I denna upplaga har bl.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
9144030975
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn