-
Medier och kommunikation - en introduktion
Häftad bok.
Gott skick. Studentlitteratur. 2001. Häftad. Mycket gott skick. En del turkosa och rosa överstrykningar men i övrigt "finläst", namnteckning på första sidan. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144013388
- Titel
- Medier och kommunikation - - en introduktion
- Författare
- Jesper Falkheimer
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 197 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 300 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medie- och kommunikationsvetenskap är ett stort, nytt och spännande ämne som attraherar många studenter. I denna bok tar författaren upp grundläggande aspekter på hela kommunikationsprocessen, från sändare och medier till mottagare. Boken introducerar för läsarna den historiska framväxten av mediekommunikation, sändarnas villkor och möjligheter, massmediestruktur (från pressens födelse till Internet), strategisk kommunikation (public relations), organisationskommunikation, semiotik och publikstudier. I beskrivningen ryms både samhällsvetenskapliga och humanistiska perspektiv. Syftet med boken är att ge en introducerande översikt av fältet medier och kommunikation. Boken riktar sig till studenter i medie- och kommunikationsvetenskap på grundnivå. Genom sitt tillämpade perspektiv är den också av värde för yrkesverksamma inom medie- och kommunikationsområdet samt vid andra typer av utbildningar.
9144013388 -
Medier och kommunikation - - en introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2001. 197 sidor.
Mycket gott skick. ISBN: 978-91-44-01338-1. 300 g. 23/16 cm.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144013381
- Titel
- Medier och kommunikation - - en introduktion
- Författare
- Jesper Falkheimer
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 197 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 300 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medie- och kommunikationsvetenskap är ett stort, nytt och spännande ämne som attraherar många studenter. I denna bok tar författaren upp grundläggande aspekter på hela kommunikationsprocessen, från sändare och medier till mottagare. Boken introducerar för läsarna den historiska framväxten av mediekommunikation, sändarnas villkor och möjligheter, massmediestruktur (från pressens födelse till Internet), strategisk kommunikation (public relations), organisationskommunikation, semiotik och publikstudier. I beskrivningen ryms både samhällsvetenskapliga och humanistiska perspektiv. Syftet med boken är att ge en introducerande översikt av fältet medier och kommunikation. Boken riktar sig till studenter i medie- och kommunikationsvetenskap på grundnivå. Genom sitt tillämpade perspektiv är den också av värde för yrkesverksamma inom medie- och kommunikationsområdet samt vid andra typer av utbildningar.
Studentlitteratur AB 1 9789144013381 -
Medier och kommunikation - - en introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2001. 197 sidor.
Gott skick. Slitet omslag, i övrigt fin.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144013381
- Titel
- Medier och kommunikation - - en introduktion
- Författare
- Jesper Falkheimer
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 197 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 300 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medie- och kommunikationsvetenskap är ett stort, nytt och spännande ämne som attraherar många studenter. I denna bok tar författaren upp grundläggande aspekter på hela kommunikationsprocessen, från sändare och medier till mottagare. Boken introducerar för läsarna den historiska framväxten av mediekommunikation, sändarnas villkor och möjligheter, massmediestruktur (från pressens födelse till Internet), strategisk kommunikation (public relations), organisationskommunikation, semiotik och publikstudier. I beskrivningen ryms både samhällsvetenskapliga och humanistiska perspektiv. Syftet med boken är att ge en introducerande översikt av fältet medier och kommunikation. Boken riktar sig till studenter i medie- och kommunikationsvetenskap på grundnivå. Genom sitt tillämpade perspektiv är den också av värde för yrkesverksamma inom medie- och kommunikationsområdet samt vid andra typer av utbildningar.
Studentlitteratur AB 1 9789144013381 -
Medier och kommunikation - en introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2001. 197 sidor.
Mycket gott skick. (Blyertsunderstrykningar, anteckningar i boken)
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144013381
- Titel
- Medier och kommunikation - - en introduktion
- Författare
- Jesper Falkheimer
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 197 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 300 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medie- och kommunikationsvetenskap är ett stort, nytt och spännande ämne som attraherar många studenter. I denna bok tar författaren upp grundläggande aspekter på hela kommunikationsprocessen, från sändare och medier till mottagare. Boken introducerar för läsarna den historiska framväxten av mediekommunikation, sändarnas villkor och möjligheter, massmediestruktur (från pressens födelse till Internet), strategisk kommunikation (public relations), organisationskommunikation, semiotik och publikstudier. I beskrivningen ryms både samhällsvetenskapliga och humanistiska perspektiv. Syftet med boken är att ge en introducerande översikt av fältet medier och kommunikation. Boken riktar sig till studenter i medie- och kommunikationsvetenskap på grundnivå. Genom sitt tillämpade perspektiv är den också av värde för yrkesverksamma inom medie- och kommunikationsområdet samt vid andra typer av utbildningar.
Studentlitteratur AB 1 9789144013381 -
Medier och kommunikation - - en introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2001. 197 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144013381
- Titel
- Medier och kommunikation - - en introduktion
- Författare
- Jesper Falkheimer
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 197 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 300 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medie- och kommunikationsvetenskap är ett stort, nytt och spännande ämne som attraherar många studenter. I denna bok tar författaren upp grundläggande aspekter på hela kommunikationsprocessen, från sändare och medier till mottagare. Boken introducerar för läsarna den historiska framväxten av mediekommunikation, sändarnas villkor och möjligheter, massmediestruktur (från pressens födelse till Internet), strategisk kommunikation (public relations), organisationskommunikation, semiotik och publikstudier. I beskrivningen ryms både samhällsvetenskapliga och humanistiska perspektiv. Syftet med boken är att ge en introducerande översikt av fältet medier och kommunikation. Boken riktar sig till studenter i medie- och kommunikationsvetenskap på grundnivå. Genom sitt tillämpade perspektiv är den också av värde för yrkesverksamma inom medie- och kommunikationsområdet samt vid andra typer av utbildningar.
Studentlitteratur AB 1 9789144013381 -
Medier och kommunikation - - en introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2001. 197 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144013381
- Titel
- Medier och kommunikation - - en introduktion
- Författare
- Jesper Falkheimer
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 197 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 300 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medie- och kommunikationsvetenskap är ett stort, nytt och spännande ämne som attraherar många studenter. I denna bok tar författaren upp grundläggande aspekter på hela kommunikationsprocessen, från sändare och medier till mottagare. Boken introducerar för läsarna den historiska framväxten av mediekommunikation, sändarnas villkor och möjligheter, massmediestruktur (från pressens födelse till Internet), strategisk kommunikation (public relations), organisationskommunikation, semiotik och publikstudier. I beskrivningen ryms både samhällsvetenskapliga och humanistiska perspektiv. Syftet med boken är att ge en introducerande översikt av fältet medier och kommunikation. Boken riktar sig till studenter i medie- och kommunikationsvetenskap på grundnivå. Genom sitt tillämpade perspektiv är den också av värde för yrkesverksamma inom medie- och kommunikationsområdet samt vid andra typer av utbildningar.
Studentlitteratur AB 1 9789144013381 -
Medier och kommunikation - - en introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2010. 197 sidor.
Gott skick. *
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144013381
- Titel
- Medier och kommunikation - - en introduktion
- Författare
- Jesper Falkheimer
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 197 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 300 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medie- och kommunikationsvetenskap är ett stort, nytt och spännande ämne som attraherar många studenter. I denna bok tar författaren upp grundläggande aspekter på hela kommunikationsprocessen, från sändare och medier till mottagare. Boken introducerar för läsarna den historiska framväxten av mediekommunikation, sändarnas villkor och möjligheter, massmediestruktur (från pressens födelse till Internet), strategisk kommunikation (public relations), organisationskommunikation, semiotik och publikstudier. I beskrivningen ryms både samhällsvetenskapliga och humanistiska perspektiv. Syftet med boken är att ge en introducerande översikt av fältet medier och kommunikation. Boken riktar sig till studenter i medie- och kommunikationsvetenskap på grundnivå. Genom sitt tillämpade perspektiv är den också av värde för yrkesverksamma inom medie- och kommunikationsområdet samt vid andra typer av utbildningar.
Studentlitteratur AB 1 9789144013381 -
Medier och kommunikation - - en introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2001. 197 sidor.
Mycket gott skick. *
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144013381
- Titel
- Medier och kommunikation - - en introduktion
- Författare
- Jesper Falkheimer
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 197 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 300 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medie- och kommunikationsvetenskap är ett stort, nytt och spännande ämne som attraherar många studenter. I denna bok tar författaren upp grundläggande aspekter på hela kommunikationsprocessen, från sändare och medier till mottagare. Boken introducerar för läsarna den historiska framväxten av mediekommunikation, sändarnas villkor och möjligheter, massmediestruktur (från pressens födelse till Internet), strategisk kommunikation (public relations), organisationskommunikation, semiotik och publikstudier. I beskrivningen ryms både samhällsvetenskapliga och humanistiska perspektiv. Syftet med boken är att ge en introducerande översikt av fältet medier och kommunikation. Boken riktar sig till studenter i medie- och kommunikationsvetenskap på grundnivå. Genom sitt tillämpade perspektiv är den också av värde för yrkesverksamma inom medie- och kommunikationsområdet samt vid andra typer av utbildningar.
Studentlitteratur AB 1 9789144013381 -
Medier och kommunikation - En introduktion
Medie- och kommunikationsvetenskap är ett stort, nytt och spännande ämne som attraherar många studenter. I denna bok tar författaren upp grundläggande aspekter på hela kommunikationsprocessen, från sändare och medier till mottagare. Boken introducerar för läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144013388
- Titel
- Medier och kommunikation - - en introduktion
- Författare
- Jesper Falkheimer
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 197 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 300 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medie- och kommunikationsvetenskap är ett stort, nytt och spännande ämne som attraherar många studenter. I denna bok tar författaren upp grundläggande aspekter på hela kommunikationsprocessen, från sändare och medier till mottagare. Boken introducerar för läsarna den historiska framväxten av mediekommunikation, sändarnas villkor och möjligheter, massmediestruktur (från pressens födelse till Internet), strategisk kommunikation (public relations), organisationskommunikation, semiotik och publikstudier. I beskrivningen ryms både samhällsvetenskapliga och humanistiska perspektiv. Syftet med boken är att ge en introducerande översikt av fältet medier och kommunikation. Boken riktar sig till studenter i medie- och kommunikationsvetenskap på grundnivå. Genom sitt tillämpade perspektiv är den också av värde för yrkesverksamma inom medie- och kommunikationsområdet samt vid andra typer av utbildningar.
9144013388 -
Medier och kommunikation - - en introduktion
Häftad bok. Studentlitteratur AB. Första upplagan, ny tryckning uppl. 2011. 198 sidor.
Nyskick. 22,3 x 15,6 cm. 316 g
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144013381
- Titel
- Medier och kommunikation - - en introduktion
- Författare
- Jesper Falkheimer
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 197 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 300 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medie- och kommunikationsvetenskap är ett stort, nytt och spännande ämne som attraherar många studenter. I denna bok tar författaren upp grundläggande aspekter på hela kommunikationsprocessen, från sändare och medier till mottagare. Boken introducerar för läsarna den historiska framväxten av mediekommunikation, sändarnas villkor och möjligheter, massmediestruktur (från pressens födelse till Internet), strategisk kommunikation (public relations), organisationskommunikation, semiotik och publikstudier. I beskrivningen ryms både samhällsvetenskapliga och humanistiska perspektiv. Syftet med boken är att ge en introducerande översikt av fältet medier och kommunikation. Boken riktar sig till studenter i medie- och kommunikationsvetenskap på grundnivå. Genom sitt tillämpade perspektiv är den också av värde för yrkesverksamma inom medie- och kommunikationsområdet samt vid andra typer av utbildningar.
Studentlitteratur AB Första upplagan, ny tryckning 9789144013381
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn