-
Konsten att göra intryck
Inbunden bok. Natur & Kultur Akademisk. 1 uppl. 2016. 279 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789127145535
- Titel
- Konsten att göra intryck
- Författare
- Ahola, Angela
- Förlag
- Natur & Kultur Akademisk
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 279 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 142 x 217 mm Ryggbredd 24 mm
- Vikt
- 550 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Inom loppet av några sekunder har andra skapat sig en bild av hurdana vi är.
Våra relationer må vara livslånga eller korta, privata eller professionella. De kan ske öga mot öga, via sociala medier, telefon och mejl eller under en videokonferens. Något de alla har gemensamt är att de börjat med ett första intryck: ett kritiskt ögonblick då flera viktiga bedömningar äger rum. Det är den stund då det avgörs om andra kommer att vilja samarbeta med oss, anställa eller dejta oss, köpa något eller låta sig ledas av oss.
Vad exakt är det som styr andras uppfattning om oss? Vad ger oss inflytande och hur vinner vi den avgörande tilliten? Hur skapar vi rätt förutsättningar för en god relation? Och om det blir fel – går det att rädda ett dåligt första intryck?
Angela Ahola skriver om några av våra mest underskattade framgångsprinciper, baserat på neuropsykologi och socialpsykologi, sammanflätat med dagens kommunikationstrender, sinnesmarknadsföring (sensory marketing) och köpbeteendeforskning.
Natur & Kultur Akademisk 1 9789127145535 -
Konsten att göra intryck
Inbunden bok. Natur & Kultur Akademisk. 1 uppl. 2016. 279 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Tillskrift på försättsbladet. Lättare hanteringsspår på omslag.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789127145535
- Titel
- Konsten att göra intryck
- Författare
- Ahola, Angela
- Förlag
- Natur & Kultur Akademisk
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 279 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 142 x 217 mm Ryggbredd 24 mm
- Vikt
- 550 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Inom loppet av några sekunder har andra skapat sig en bild av hurdana vi är.
Våra relationer må vara livslånga eller korta, privata eller professionella. De kan ske öga mot öga, via sociala medier, telefon och mejl eller under en videokonferens. Något de alla har gemensamt är att de börjat med ett första intryck: ett kritiskt ögonblick då flera viktiga bedömningar äger rum. Det är den stund då det avgörs om andra kommer att vilja samarbeta med oss, anställa eller dejta oss, köpa något eller låta sig ledas av oss.
Vad exakt är det som styr andras uppfattning om oss? Vad ger oss inflytande och hur vinner vi den avgörande tilliten? Hur skapar vi rätt förutsättningar för en god relation? Och om det blir fel – går det att rädda ett dåligt första intryck?
Angela Ahola skriver om några av våra mest underskattade framgångsprinciper, baserat på neuropsykologi och socialpsykologi, sammanflätat med dagens kommunikationstrender, sinnesmarknadsföring (sensory marketing) och köpbeteendeforskning.
Natur & Kultur Akademisk 1 9789127145535 -
Konsten att göra intryck
Inbunden bok. Natur & Kultur Akademisk. 1 uppl. 2016. 279 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789127145535
- Titel
- Konsten att göra intryck
- Författare
- Ahola, Angela
- Förlag
- Natur & Kultur Akademisk
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 279 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 142 x 217 mm Ryggbredd 24 mm
- Vikt
- 550 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Inom loppet av några sekunder har andra skapat sig en bild av hurdana vi är.
Våra relationer må vara livslånga eller korta, privata eller professionella. De kan ske öga mot öga, via sociala medier, telefon och mejl eller under en videokonferens. Något de alla har gemensamt är att de börjat med ett första intryck: ett kritiskt ögonblick då flera viktiga bedömningar äger rum. Det är den stund då det avgörs om andra kommer att vilja samarbeta med oss, anställa eller dejta oss, köpa något eller låta sig ledas av oss.
Vad exakt är det som styr andras uppfattning om oss? Vad ger oss inflytande och hur vinner vi den avgörande tilliten? Hur skapar vi rätt förutsättningar för en god relation? Och om det blir fel – går det att rädda ett dåligt första intryck?
Angela Ahola skriver om några av våra mest underskattade framgångsprinciper, baserat på neuropsykologi och socialpsykologi, sammanflätat med dagens kommunikationstrender, sinnesmarknadsföring (sensory marketing) och köpbeteendeforskning.
Natur & Kultur Akademisk 1 9789127145535 -
Konsten att göra intryck
Inbunden bok. Natur & Kultur Akademisk. 1 uppl. 2016. 279 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Inom loppet av några sekunder har andra skapat sig en bild av hurdana vi är.
Våra relationer må vara livslånga eller korta, privata eller professionella. De kan ske öga mot öga, via sociala medier, telefon och mejl eller under en videokonferens. Något läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789127145535
- Titel
- Konsten att göra intryck
- Författare
- Ahola, Angela
- Förlag
- Natur & Kultur Akademisk
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 279 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 142 x 217 mm Ryggbredd 24 mm
- Vikt
- 550 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Inom loppet av några sekunder har andra skapat sig en bild av hurdana vi är.
Våra relationer må vara livslånga eller korta, privata eller professionella. De kan ske öga mot öga, via sociala medier, telefon och mejl eller under en videokonferens. Något de alla har gemensamt är att de börjat med ett första intryck: ett kritiskt ögonblick då flera viktiga bedömningar äger rum. Det är den stund då det avgörs om andra kommer att vilja samarbeta med oss, anställa eller dejta oss, köpa något eller låta sig ledas av oss.
Vad exakt är det som styr andras uppfattning om oss? Vad ger oss inflytande och hur vinner vi den avgörande tilliten? Hur skapar vi rätt förutsättningar för en god relation? Och om det blir fel – går det att rädda ett dåligt första intryck?
Angela Ahola skriver om några av våra mest underskattade framgångsprinciper, baserat på neuropsykologi och socialpsykologi, sammanflätat med dagens kommunikationstrender, sinnesmarknadsföring (sensory marketing) och köpbeteendeforskning.
Natur & Kultur Akademisk 1 9789127145535 -
Konsten att göra intryck
Inbunden bok. Natur & Kultur Akademisk. 1:1 uppl. 2016. 279 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Format 21,5 x 14 cm Vikt 550 g.
Inbundet svart klotband med röd ryggtext och skyddsomslag. INNEHÅLL: 1. Ögonblicket då det avgörs 2. Vad är det vi vill veta om varandra? 3. Stereotyper, fördomar och svarta får 4. Summan av allt 5. Känslan och omständighe läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789127145535
- Titel
- Konsten att göra intryck
- Författare
- Ahola, Angela
- Förlag
- Natur & Kultur Akademisk
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 279 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 142 x 217 mm Ryggbredd 24 mm
- Vikt
- 550 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Inom loppet av några sekunder har andra skapat sig en bild av hurdana vi är.
Våra relationer må vara livslånga eller korta, privata eller professionella. De kan ske öga mot öga, via sociala medier, telefon och mejl eller under en videokonferens. Något de alla har gemensamt är att de börjat med ett första intryck: ett kritiskt ögonblick då flera viktiga bedömningar äger rum. Det är den stund då det avgörs om andra kommer att vilja samarbeta med oss, anställa eller dejta oss, köpa något eller låta sig ledas av oss.
Vad exakt är det som styr andras uppfattning om oss? Vad ger oss inflytande och hur vinner vi den avgörande tilliten? Hur skapar vi rätt förutsättningar för en god relation? Och om det blir fel – går det att rädda ett dåligt första intryck?
Angela Ahola skriver om några av våra mest underskattade framgångsprinciper, baserat på neuropsykologi och socialpsykologi, sammanflätat med dagens kommunikationstrender, sinnesmarknadsföring (sensory marketing) och köpbeteendeforskning.
Natur & Kultur Akademisk 1:1 9789127145535 -
Konsten att göra intryck
Inbunden bok. Natur & Kultur Akademisk. 1 uppl. 2016. 279 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789127145535
- Titel
- Konsten att göra intryck
- Författare
- Ahola, Angela
- Förlag
- Natur & Kultur Akademisk
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 279 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 142 x 217 mm Ryggbredd 24 mm
- Vikt
- 550 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Inom loppet av några sekunder har andra skapat sig en bild av hurdana vi är.
Våra relationer må vara livslånga eller korta, privata eller professionella. De kan ske öga mot öga, via sociala medier, telefon och mejl eller under en videokonferens. Något de alla har gemensamt är att de börjat med ett första intryck: ett kritiskt ögonblick då flera viktiga bedömningar äger rum. Det är den stund då det avgörs om andra kommer att vilja samarbeta med oss, anställa eller dejta oss, köpa något eller låta sig ledas av oss.
Vad exakt är det som styr andras uppfattning om oss? Vad ger oss inflytande och hur vinner vi den avgörande tilliten? Hur skapar vi rätt förutsättningar för en god relation? Och om det blir fel – går det att rädda ett dåligt första intryck?
Angela Ahola skriver om några av våra mest underskattade framgångsprinciper, baserat på neuropsykologi och socialpsykologi, sammanflätat med dagens kommunikationstrender, sinnesmarknadsföring (sensory marketing) och köpbeteendeforskning.
Natur & Kultur Akademisk 1 9789127145535
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn