-
Resultatinriktad marknadsföring
Häftad bok. Norstedts Juridik AB. 1984. 340 sidor.
Hyggligt skick. Lite skavd runt om. Några blyertsmarkeringar
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9118471013
- Titel
- Resultatinriktad marknadsföring
- Författare
- Evert Gummesson
- Förlag
- Norstedts Juridik AB
- Utgivningsår
- 1984
- Omfång
- 340 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 481 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En omfattande, övergripande bok om marknadsföring som ger förståelse för marknadsfunktionen, dess villkor och möjligheter. Förenar teori och praktik, systematik och tillämpad marknadsföring. Författaren har utgått från nya teorier och modeller som presenterats i forskningsrapporter och annan litteratur, från nya strömningar i den praktiska marknadsföringen i organisationer och företag samt från egen forskning, egna erfarenheter och konsultuppdrag.
»Detta är den bästa framställningen av managementorienterad marknadsföring som jag funnit i Skandinavien.» Professor Erik Johnsen, Handelshögskolan i Köpenhamn.
Norstedts Juridik AB 9118471013 -
Resultatinriktad marknadsföring
Häftad bok. Norstedts Juridik AB. 1987. 340 sidor.
Gott skick. 22x14cm. Med anteckningar/understrykningar. Tredje tryckningen. En omfattande och övergripande bok om marknadsföring som ger god förståelse för marknadsfunktionen, dess villkor och möjligheter. Teori och praktik förenas med systematik och tillämpad markna läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9118471013
- Titel
- Resultatinriktad marknadsföring
- Författare
- Evert Gummesson
- Förlag
- Norstedts Juridik AB
- Utgivningsår
- 1984
- Omfång
- 340 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 481 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En omfattande, övergripande bok om marknadsföring som ger förståelse för marknadsfunktionen, dess villkor och möjligheter. Förenar teori och praktik, systematik och tillämpad marknadsföring. Författaren har utgått från nya teorier och modeller som presenterats i forskningsrapporter och annan litteratur, från nya strömningar i den praktiska marknadsföringen i organisationer och företag samt från egen forskning, egna erfarenheter och konsultuppdrag.
»Detta är den bästa framställningen av managementorienterad marknadsföring som jag funnit i Skandinavien.» Professor Erik Johnsen, Handelshögskolan i Köpenhamn.
Norstedts Juridik AB 9118471013 -
Resultatinriktad marknadsföring
Häftad bok. Norstedts Juridik AB. 1984. 340 sidor.
Mycket gott skick. Lite slitna pärmkanter, namnad
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9118471013
- Titel
- Resultatinriktad marknadsföring
- Författare
- Evert Gummesson
- Förlag
- Norstedts Juridik AB
- Utgivningsår
- 1984
- Omfång
- 340 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 481 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En omfattande, övergripande bok om marknadsföring som ger förståelse för marknadsfunktionen, dess villkor och möjligheter. Förenar teori och praktik, systematik och tillämpad marknadsföring. Författaren har utgått från nya teorier och modeller som presenterats i forskningsrapporter och annan litteratur, från nya strömningar i den praktiska marknadsföringen i organisationer och företag samt från egen forskning, egna erfarenheter och konsultuppdrag.
»Detta är den bästa framställningen av managementorienterad marknadsföring som jag funnit i Skandinavien.» Professor Erik Johnsen, Handelshögskolan i Köpenhamn.
Norstedts Juridik AB 9118471013 -
Resultatinriktad marknadsföring
Häftad bok. Norstedts Juridik AB. 1984. 340 sidor.
Hyggligt skick. Understrykningar
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9118471013
- Titel
- Resultatinriktad marknadsföring
- Författare
- Evert Gummesson
- Förlag
- Norstedts Juridik AB
- Utgivningsår
- 1984
- Omfång
- 340 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 481 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En omfattande, övergripande bok om marknadsföring som ger förståelse för marknadsfunktionen, dess villkor och möjligheter. Förenar teori och praktik, systematik och tillämpad marknadsföring. Författaren har utgått från nya teorier och modeller som presenterats i forskningsrapporter och annan litteratur, från nya strömningar i den praktiska marknadsföringen i organisationer och företag samt från egen forskning, egna erfarenheter och konsultuppdrag.
»Detta är den bästa framställningen av managementorienterad marknadsföring som jag funnit i Skandinavien.» Professor Erik Johnsen, Handelshögskolan i Köpenhamn.
Norstedts Juridik AB 9118471013 -
Resultatinriktad marknadsföring
Häftad bok. Norstedts. 1984. 340 s. Häftad. 22x14,5cm. 460 gram.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9118471013
- Titel
- Resultatinriktad marknadsföring
- Författare
- Evert Gummesson
- Förlag
- Norstedts Juridik AB
- Utgivningsår
- 1984
- Omfång
- 340 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 481 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En omfattande, övergripande bok om marknadsföring som ger förståelse för marknadsfunktionen, dess villkor och möjligheter. Förenar teori och praktik, systematik och tillämpad marknadsföring. Författaren har utgått från nya teorier och modeller som presenterats i forskningsrapporter och annan litteratur, från nya strömningar i den praktiska marknadsföringen i organisationer och företag samt från egen forskning, egna erfarenheter och konsultuppdrag.
»Detta är den bästa framställningen av managementorienterad marknadsföring som jag funnit i Skandinavien.» Professor Erik Johnsen, Handelshögskolan i Köpenhamn.
9118471013 -
Resultatinriktad marknadsföring
Mycket gott skick. Norstedts 1989, häftad, 340 s, femte tryckningen, 220 x 145 mm, mkt gott skick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9118471013
- Titel
- Resultatinriktad marknadsföring
- Författare
- Evert Gummesson
- Förlag
- Norstedts Juridik AB
- Utgivningsår
- 1984
- Omfång
- 340 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 481 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En omfattande, övergripande bok om marknadsföring som ger förståelse för marknadsfunktionen, dess villkor och möjligheter. Förenar teori och praktik, systematik och tillämpad marknadsföring. Författaren har utgått från nya teorier och modeller som presenterats i forskningsrapporter och annan litteratur, från nya strömningar i den praktiska marknadsföringen i organisationer och företag samt från egen forskning, egna erfarenheter och konsultuppdrag.
»Detta är den bästa framställningen av managementorienterad marknadsföring som jag funnit i Skandinavien.» Professor Erik Johnsen, Handelshögskolan i Köpenhamn.
9118471013 -
Resultatinriktad marknadsföring
Häftad bok. Norstedts Juridik AB. 1984. 340 sidor.
Mycket gott skick. En omfattande, övergripande bok om marknadsföring som ger förståelse för marknadsfunktionen, dess villkor och möjligheter. Förenar teori och praktik, systematik och tillämpad marknadsföring. Författaren har utgått från nya teorier och modeller som present läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9118471013
- Titel
- Resultatinriktad marknadsföring
- Författare
- Evert Gummesson
- Förlag
- Norstedts Juridik AB
- Utgivningsår
- 1984
- Omfång
- 340 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 481 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En omfattande, övergripande bok om marknadsföring som ger förståelse för marknadsfunktionen, dess villkor och möjligheter. Förenar teori och praktik, systematik och tillämpad marknadsföring. Författaren har utgått från nya teorier och modeller som presenterats i forskningsrapporter och annan litteratur, från nya strömningar i den praktiska marknadsföringen i organisationer och företag samt från egen forskning, egna erfarenheter och konsultuppdrag.
»Detta är den bästa framställningen av managementorienterad marknadsföring som jag funnit i Skandinavien.» Professor Erik Johnsen, Handelshögskolan i Köpenhamn.
Norstedts Juridik AB 9118471013 -
Resultatinriktad marknadsföring
Stockholm : Norstedt, 1991 (c)1984 Limbunden, mjuka pärmar, 340s. 500g. Illustrerad. Gott skick, understrykningar, marginalstreck, några anteckningar. ISBN 9118471013 … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9118471013
- Titel
- Resultatinriktad marknadsföring
- Författare
- Evert Gummesson
- Förlag
- Norstedts Juridik AB
- Utgivningsår
- 1984
- Omfång
- 340 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 481 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En omfattande, övergripande bok om marknadsföring som ger förståelse för marknadsfunktionen, dess villkor och möjligheter. Förenar teori och praktik, systematik och tillämpad marknadsföring. Författaren har utgått från nya teorier och modeller som presenterats i forskningsrapporter och annan litteratur, från nya strömningar i den praktiska marknadsföringen i organisationer och företag samt från egen forskning, egna erfarenheter och konsultuppdrag.
»Detta är den bästa framställningen av managementorienterad marknadsföring som jag funnit i Skandinavien.» Professor Erik Johnsen, Handelshögskolan i Köpenhamn.
9118471013
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn