Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

9781446267691

Din sökning gav ingen träff. Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Media and society - production, content and participation

Media and society - production, content and participation

Häftade böcker. Sage publications inc. 2015. 336 sidor.

This book unpacks the role of the media in social, cultural and political contexts and encourages you to reflect on the power relationships that are formed as a result.Structured around the three cornerstones of media studies; production, content and participation, this is an ideal introduction to your studies in media, culture and society. The book: Evaluates recent developments in media production, industries and platforms brought about the emergence of interactive media technologies. Examines the shifting relationship between media production and consumption instigated by the rise of social and mobile media, recasting consumption as 'participation'. Explores the construction of texts and meanings via media representations, consumer culture and popular culture, as well as the relationship between politics and public relations. Assesses the debates around the creative and cultural labour involved in meaning-making. Includes a companion website featuring exercise and discussion questions, links to relevant blogs and web material, lists of further reading and free access to key journal articles.

Förlagsfakta

ISBN
9781446267691
Titel
Media and society - production, content and participation
Författare
Louw, Eric
Förlag
Sage publications inc
Utgivningsår
2015
Omfång
336 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
187 x 231 mm Ryggbredd 18 mm
Vikt
630 g
Språk
English