-
Principles of Marketing – Swedish Edition
Häftad bok. Harlow : Pearson Education Limited. 2011.
Mycket gott skick. Det övre hörnet på främre omslaget är veckat.
Innehållsförteckning:
Chapter 1 Marketing: creating and capturing customer value
Chapter 2 Company and marketing strategy
Chapter 3 Analysing the marketing environment
Chapter 4 Managing marketi läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273735960
- Titel
- Principles of marketing [Elektronisk resurs] : Swedish edition
- Författare
- Kotler, Philip - Armstrong, Gary - Parment, Anders
- Förlag
- Harlow : Pearson Education Limited
- Utgivningsår
- 2011
- Språk
- English
Harlow : Pearson Education Limited 9780273735960
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn