-
Marketing 3.0: From Products to Customers to...
Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2010.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780470598825
- Titel
- Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit
- Författare
- Philip Kotler
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2010
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 160 x 235 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 384 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 1 9780470598825
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn