Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

9780273684565

Sökträffar 1-5 av 5 Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

  • Principles of Marketing

    Principles of Marketing

    Pocketbok. Financial Times/ Prentice Hall. 4 uppl. 2004. 992 sidor.

    Mer om ISBN 9780273684565

    Gott skick. Lite slitet omslag, annars mycket gott skick, helt utan understrykningar. Dock finns inte den gamla CD-skivan med som hö läs mer

    Säljare: Antikvariat Kajutan (företag)

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
  • Principles of Marketing

    Principles of Marketing

    Pocketbok. Financial Times/ Prentice Hall. 4 uppl. 2004. 992 sidor.

    Mer om ISBN 9780273684565

    Gott skick. Inplastat omslag. Finns understrykningar med blyerts i vissa kapitel. Skiva med interaktivt material ingår (oanvänd).

    Säljare: Läsluppen

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Principles of Marketing

    Principles of Marketing

    Häftad bok. Financial Times/ Prentice Hall. 4 uppl. 2004. 992 sidor.

    Mer om ISBN 0273684566

    Mycket gott skick. Markeringspenna använd i texten i något kapitel. Språk; Engelska.

    Säljare: ymer52

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Principles of Marketing

    Principles of Marketing

    Häftad bok. Financial Times/ Prentice Hall. Fjärde uppl. 2004. 992 sidor.

    Mer om ISBN 0273684566

    Gott skick. Hörnen något uppruggade, som så ofta med stora häftade böcker.

    Säljare: Antikvariat Drotten Wisby AB (företag)

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Principles of Marketing

    Principles of Marketing

    Pocketbok. Financial Times/ Prentice Hall. 4 uppl. 2004. 992 sidor.

    Mer om ISBN 9780273684565

    Nyskick. Students Access Kit.

    Säljare: Papyrus TNR

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK