-
Principles of Marketing
Häftad bok. Financial Times/ Prentice Hall. 3 uppl. 2002. 836 sidor.
Mycket gott skick. Lättare hamteringsspår finns på omslaget, det finns spår efter en lätt duktfläck i nederkant på de sista 50 sidorna, men inget som stör egentligen. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273646624
- Titel
- Principles of Marketing
- Författare
- Kotler
- Förlag
- Financial Times/ Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2001
- Bandtyp
- Vikt
- 1836 g
- Språk
- Svenska
Financial Times/ Prentice Hall 3 9780273646624 -
Principles of Marketing
Häftad bok. Financial Times/ Prentice Hall. 2001. 856 sidor.
Mycket gott skick. Finns namn i
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0273646621
- Titel
- Principles of Marketing
- Författare
- Kotler
- Förlag
- Financial Times/ Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2001
- Bandtyp
- Vikt
- 1836 g
- Språk
- Svenska
Financial Times/ Prentice Hall 0273646621 -
Principles of Marketing: European Edition
Häftad bok. FINANCIAL TIMES/ PRENTICE HALL. 3 upplagan. 2002. 888 sid. Häftad. 27,5x21cm. 1850 gram. Engelska.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0273646621
- Titel
- Principles of Marketing
- Författare
- Kotler
- Förlag
- Financial Times/ Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2001
- Bandtyp
- Vikt
- 1836 g
- Språk
- Svenska
0273646621
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn